hampaiden pesusta

Meidän 1 vee poika ei anna pestä hampaitaan :kieh: Suutansa ei avaa millään, enkä oikeen viitsisi huudattaa ja väkisin sitä harjaa suuhun tunkea! Onko muilla tälläistä? MIten sen voisi saada onnistumaan? OLen antanut oman harjan käteen ja myös itse kokeilla, mutta minä en saa hampaita harjata. Putoaako ne suusta jos en harjaa niitä :eek:
 
Meillä oli kyllä kanssa aikamoista temppuilua tuon harjauksen kanssa. Mutta sitten kokeilin sitä että harjaamme yhdessä meidän molempien hampaat. Eli tehdään niin että tyttö "harjaa" mun hampaat ja antaa kiltisti sillä aikaa mun harjata omat hampaansa.
 
tyttö puoltoista ei anna vieläkään kunnolla harjata.
annan hänen harjata minun hampaita samalla tai
keikutan häntä ja saan hänet nauramaan tai kutkutan hammasharjalla hieman korvaa jolloinka aukasee suutaan tai
kysyn et haluatko tissiä, toinen nyökkää, sanon saat sitte ku hampaat on harjattu. antaa muutaman hampaan harjata ja toistan saman. tai
sisko harjaa hampaita tai
lentokone tulee ja tarvitsee laskeutumispaikkaa tai
ikeniä kutittaa tai
hammaspeikkoja näkkyy, joo siellä niitä vilisee, anna otan kiinni jne
 
Meidän sällillä 1,4v alkoi hammastenpesu sujumaan, kun saa seisoa pytyn kannella ja lotrata vesihanan kanssa. Aiemmin oli yhtä tuskaa, nyt saa hangata vaikka loputtomiin, ja oikein juoksee vessaan kun tietää, että mennään pesulle.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.11.2006 klo 22:31 vieras kirjoitti:
Meillä oli kyllä kanssa aikamoista temppuilua tuon harjauksen kanssa. Mutta sitten kokeilin sitä että harjaamme yhdessä meidän molempien hampaat. Eli tehdään niin että tyttö "harjaa" mun hampaat ja antaa kiltisti sillä aikaa mun harjata omat hampaansa.
:wave: meillä onnistuu nyt myös melkein samalla taktiikalla.. ensin pestään poikasen hampaat ja sen jälkeen poikanen saa harjata äitin hamput.. ja on kivaa!! :D
 
meillä 1,5 vuotiaaksi yritettiin kaikkia keinoja ja sit alkoi hermot loppua. ja sit päätettiin kokeilla sähköhammasharjaa... tiedän et kaikki ei ymmärrä mut nyt meillä harjataan ilolla hampaita ja jopa hammastahnakin kelpaa nyt. tavallisella harjalla ei huolinut. ja on hampaat sen näköisetkin että niitä on saanut harjata. ennen oli aina paksut "plakkikuoret" hampaissa. eikä meillä todellakaan harjata niitä hampaita 2 min kuten suositellaan. pikaseen käydään läpi koko rivistö.30-60 sekuntia menee tähän touhuun.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.11.2006 klo 23:47 viekku kirjoitti:
Meidän sällillä 1,4v alkoi hammastenpesu sujumaan, kun saa seisoa pytyn kannella ja lotrata vesihanan kanssa. Aiemmin oli yhtä tuskaa, nyt saa hangata vaikka loputtomiin, ja oikein juoksee vessaan kun tietää, että mennään pesulle.
Mää saan tyttöjen hiukset harjattua kun annan niitten lotrata vedellä
 

Yhteistyössä