Hämmentävä hääkutsu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Meille tuli kutsu häihin. Morsian on lapseni entisen päiväkotikaverin äiti, jonka kanssa joskus vuosi sitten näimme pariin kertaan: hän kyläili kerran meillä, ja pari kertaa taisimme käydä kävelyllä. Yhdet treffimme peruin, koska lapseni olivat karmealla känkkäränkkätuulella, enkä todellakaan viitsinyt heidän kanssaan lähteä kyläilemään. Toisella kerralla erehdyin perumaan puistoreissun, koska alkoi sataa vettä (ja meidän perheen sadevermeet olivat mökillä). Tuon toisen perumiskerran jälkeen hän tuli lankoja pitkin ja haukkui mut jatkuvista perumisista ja pettymysten tuottamisesta lapsille (hänen lapsilleen - omani eivät olleet pettyneitä). Tuon viimekesäisen "riidan" jälkeen olemme nyt keväällä törmänneet pari kertaa kaupassa ja jokusen sanan silloin vaihtaneet. Ja nyt sitten lävähti hääkutsu postilootaan. Olen jotakuinkin hämmentynyt, kun en morsianta hyvin tunne ja sulhasen olen nähnyt yhden kerran ehkä minuutin ajan.

itse en henkilökohtaisesti menisi enään juhliin johon on kutsuttu " ehkä tunnetaan ehkä ei" periaatteella koska muutamissa olen ollut ja olivat aika tylsiä kun en tuntenut ketään paitsi hyvänpäiväntuttuni joka meni naimisiin... |O

Alkuperäinen kirjoittaja Tinakenkätyttö:
oho! no ite en kyllä menis hyvää päivää tutun häihin...

En minäkään.
Tai no joo, kerran menin, ihan uteliaisuudesta kun asuin Turkissa enkä ollut koskaan nähnyt sikäläisiä hääjuhlia ennen :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Meillä onkin jo melkein vuosi sitten sovittua menoa just tuona viikonloppuna, joten ei päästä häihin.

Jo on sulla kanssa tyyli.Perumassa kokoajan.Sinua ei sitten kantsi pyytää mihinkään edes kahville tmv.Karmeen kuvan susta saa

Alkuperäinen kirjoittaja huh hu:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Meillä onkin jo melkein vuosi sitten sovittua menoa just tuona viikonloppuna, joten ei päästä häihin.

Jo on sulla kanssa tyyli.Perumassa kokoajan.Sinua ei sitten kantsi pyytää mihinkään edes kahville tmv.Karmeen kuvan susta saa

Jep, onhan se karmeaa, että joudun PERUMAAN heidän häihinsä menon, kun olen vuosi sitten sopinut samalle viikonlopulle jotakin muuta. On varmaan onnettomat häät, kun en valloittavalla persoonallani mene niitä piristämään ;)

Yhteistyössä