Hammaskoru

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja perhoinen84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
noni, ni oon 12w pian täytän 13w. ni laittaako iha tavalline hammaslääkäri mulle hammaskorun? ja et taarviiko siihe huoltajien allekirjotusta? ja, laittaako oulun hammaslääkäri semmosen korun mulle?

Ei laita tavallinen hammaslääkäri, pitää mennä yksityiselle. Itte oon 13v. ja sain joululahjaks hammaskorun, nii se pistettiin yksitysel porissa. Siihe ei tarvi huoltajan allekirjotusta (:

no mä oon täyttämässä 12.4 12w...ja saan lahjaks hammaskorun...ni mitä jos sen nielasee?....mä uskon et se ei haittaa ,mut mitä käy josa sen nielee?...........VASTAUKSIA!

Alkuperäinen kirjoittaja 12w...tyttö!;23394666:
no mä oon täyttämässä 12.4 12w...ja saan lahjaks hammaskorun...ni mitä jos sen nielasee?....mä uskon et se ei haittaa ,mut mitä käy josa sen nielee?...........VASTAUKSIA!

Se tulee vaan sitten toisesta päästä ulos, ei siinä sen kummempaa.

[QUOTE="candy";23787859]Haluisin ottaa hammaskorun, että missä täällä malmilla voisi ottaa ja pajonko maksais jos korun ostais kultakaupasta ja paljonko ite laitto maksais 12 vuotialle?[/QUOTE]

Mä oon itse turussa mutta kun liikkeestä ostaa korun niin totta kai ketjuilla on samat hinnat esim turun timanttisissa on varmasti samat hinnat kun malmin timanttisissa tai kulta jousissa kulta sepissä??!! itse kävin eilen katsomassa hammaskoruja timanttisista halvin irronainen koru oli 22-, ja kallein 39-, mutta mulla on jo varattu aika suuhygienistille sellaseen paikkaan ku:
Central Dent & Central Beauty ja kiinnittäminen maksaa jo 25-, se on alenuksessa normaali hinta (35-,) Ja korut maksavat ihan normaalisti 22-, musta se ei oo kovin kallis jos kattoo että muissa paikoissa se voi maksaa jopa 70-,

Musta toi ite laitto on aika harvinaisuus ja sillä on sit suurempi mahdollisuus tippua eli mun mielipide on ainakin se että kunnon suuhygienistiile & hammaslääkärille kannattaa mennä :D

Ei kuitenkaan tarvitse ajatella niin että se maksaa tosi paljon sillä kyllähän niitä havallakin löytää esim toi CentralDent on tosi halpa verrattuna muihin ja jos se koru tuntuu kalliilta vielä päälle nii kulta sepästä löytää 8-, mutta täällä päin se on nyt kesä aikaan suljettu ja toimii vain sopimuksen mukaan ajanvarauksella !!!:(

Hinnasta voi päätellä myös niin että kun mä maksan nyt joku 40-, ja se koru voi pysyä +10v
( KAUNEUDEN ETEEN PITÄÄ KESTÄÄ JA MAXAA ;) )

Itellä on ollu kultanen pieni sydän pari vuotta ja hyvin on näyttänny pysyneen! Ostin kultasepänliikkeestä, makso muistaakseni 6e. Soittelin muutaman yksityisen aseman läpi ja halvin oli 45e, kallein lähempänä 90e.

Joku kysyi, että saako hammaslääkäriasemalta koruja. Siellä missä itse kävin laitattamassa, niin ajanvarauksen yhteydessä kysyttiin, että onko oma koru vai ostanko vasta paikan päältä. Eli riippunee siis ihan hammaslääkäristä myyvätkö koruja vaiko eivät.

missä hammaskorun voi laittaa ja kuinka paljon se maksaa jos ottaa vaa pelkän tavallisen pallon? kun minä ja mun siskon piti ottaa hammaskoru mutta mee äiti ei oovie ehtiny viemää meitä(=

Mulla on tää hammaskoru ( kultanen sydän ) ollu jo hampaassa 15v. Silloin ne oli just silloin tullu vasta markkinoille. Omani ostin suoraan hammaslääkäristä ja maksoin markka-aikana 150mk eli noin 25e.

Nykyään ne pitää ostaa kultasepänliikkeest ja yksityisellä laitattaa.. pienissä kunnissa voi jopa kunnallinen laittaa jos ei ole jonoja. Yksityinen saattaa olla sen kontrollimaksun joka vaihtelee 25-50e välillä.

mulla tää on niin kovaa kii et en saa sitä ite pois. Tosin saa se siin olla

Yhteistyössä