[QUOTE="candy";23787859]Haluisin ottaa hammaskorun, että missä täällä malmilla voisi ottaa ja pajonko maksais jos korun ostais kultakaupasta ja paljonko ite laitto maksais 12 vuotialle?[/QUOTE]
Mä oon itse turussa mutta kun liikkeestä ostaa korun niin totta kai ketjuilla on samat hinnat esim turun timanttisissa on varmasti samat hinnat kun malmin timanttisissa tai kulta jousissa kulta sepissä??!! itse kävin eilen katsomassa hammaskoruja timanttisista halvin irronainen koru oli 22-, ja kallein 39-, mutta mulla on jo varattu aika suuhygienistille sellaseen paikkaan ku:
Central Dent & Central Beauty ja kiinnittäminen maksaa jo 25-, se on alenuksessa normaali hinta (35-,) Ja korut maksavat ihan normaalisti 22-, musta se ei oo kovin kallis jos kattoo että muissa paikoissa se voi maksaa jopa 70-,
Musta toi ite laitto on aika harvinaisuus ja sillä on sit suurempi mahdollisuus tippua eli mun mielipide on ainakin se että kunnon suuhygienistiile & hammaslääkärille kannattaa mennä
Ei kuitenkaan tarvitse ajatella niin että se maksaa tosi paljon sillä kyllähän niitä havallakin löytää esim toi CentralDent on tosi halpa verrattuna muihin ja jos se koru tuntuu kalliilta vielä päälle nii kulta sepästä löytää 8-, mutta täällä päin se on nyt kesä aikaan suljettu ja toimii vain sopimuksen mukaan ajanvarauksella !!!
Hinnasta voi päätellä myös niin että kun mä maksan nyt joku 40-, ja se koru voi pysyä +10v
( KAUNEUDEN ETEEN PITÄÄ KESTÄÄ JA MAXAA

)