Hämeenlinnalaiset (ja lähiseudut!) pinoutukaamme! :)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äiskis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
juu täälläkin yks melkein hämeenlinnalainen asutaan ihan tossa hämeenlinnan ja hattulan rajalla.ja seuraa ja kavereita kaivattas tosi paljon äiti on 20w ja tyttö 9kk ja rv 28.isikin löytyy mutta on paljon työmatkoilla ja ollaan sit keskenämme paljon.auto löytyy et liikkuun päästään =) mailia sais pistää jennyvaintola@luukku.com.
 
Suunnitteilla on äitien sekä lasten iloksi pieni äitipiiri (max. 7 äitiä),
toiminnasta ja tavoista lisätietoa kotiaidit@suomi24.fi ! :)
Jos innostaa, laitappa mailia!
 

Yhteistyössä