Hämeenlinnalaiset (ja lähiseudut!) pinoutukaamme! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äiskis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Olemme hämeenlinnaan muuttamassa kun sopiva koti löytyy. Joten siis itse olen 25 vee ja mies on 31 vee ja Emilia on syntynyt 19.02.2003 ja tulokkaan laskettuaika on 16.01.05

joten saa kirjotella aiti-emppu@jippii.fi

Minäkin Hämeenlinnalainen, 32-vuotias naisen alku. Lapset syntyneet -95 (poika) ja tyttötrio -01, -02 ja -04.

Kotona olen hoitelemassa tätä jälkikasvua vielä hyvän aikaa, uskoisin niin...

Täälä äiti 22 ja tyttö 3 viikkoa. Olis todella mukava saada juttuseuraa muista äideistä kun tuo isäntä ei miun vauva juttuja aina oikeen ymmärrä...Ja ollaan turengista...

nettas@jippii.fi

asun riihimäellä olen 34-v uusioperheen äiti minulla 6-v poika edellisestä suhteesta perheeseen kuuluu myös mies 38-v miehen jälkikasvu poika 10-v ja tytöt 11-v,6-v,3-v minulle voi kirjoitella:harrisanna@luukku.com kaipailen ystäviä eikä toi hämeenlinna niin kaukana ole. ps: meille syntyy yhteinen lapsi laskettuaika 01.12.04

=) Täällä kanssa eräs yksinäinen mammeli. Muutettu ollaan vasta hiljattain hämeenlinnaan ja uudet mamma kaverit ovat hakusessa. asustellaan hämeenlinnassa, emilia on nyt 4kk ja itse olen vm.84.
vastailen heti kun pääsen koneelle seuraavvan kerran.

Hei!
Olen muuttanut Hämeenlinnaan jokin aika sitten ja esikoinen syntyy joulukuun puolenvälin tienoilla. En tunne täältä hämeestä juuri ketään ja olisi ihana saada uusia ystäviä, joiden kanssa voisi jakaa ajatuksia. Olisin innokas saamaan ystävän, jota kiinnostaa lenkkeily yms. Olen siis 21- vuotias ja kiva olisi, jos olisi lähes saman ikäinen... :) .Mies on kyllä kovasti tukena, mutta tyttökaveria kaipaan kovasti.

sähköpostiosoitteeni on: mollo@luukku.com

KIRJOITELKAA!!

Hei vaan kaikille! Tämä mamma kirjoittelee Toijalasta. Ikää itsellä 26, miehellä 36 ja tyttelillä huomenna tasan 1v. Olisi hauska saada ihan tapailu tuttuja, niin äitejä kuin perheitäkin. Kirjoitella saa!

naiskersantti@jippii.fi

täällä kanssa 25vuotias 2 lapsen äiti etsii ystävää hämeenlinnasta,lapset tyttö-00 ja poika-03 ja mieskin löytyy.kaipaan lenkki ja kahviseuraa! =)
kirjotella saa: Anu_00@jippii.fi

Täällä olisi äitee Hattulasta tarkemmin Parolasta. Meillä on pojat -98 ja -00, uusin tulokas on tyttö -04. Aviomieskin löytyy, mutta on aikas paljon töissä.
Kirjoitella voi osoitteeseen ninni333@luukku.com

Yhteistyössä