Käytiin kaupoilla äsken, ja ihmettelin kun meidän kohdalla turvaportti pärähti. Olin kassalla maksamassa ja ihmettelin että osuiko meidän kohdalle. Olin itse vielä turvaportin sisällä, että ajattelin että saattaahan ne joskus vingahtaa. No menin pakkaamaan ostokset ja lähdin polkemaan kotiin. Kotona sitten huomasin että ostamassa paidassa on vielä se hälytin kiinni. Myyjä kun viikkasi sen tuotteen ja laittoi pussiin, muutenhan olisin huomannut sen mötikän.
Mies tuossa lähti palauttamaan paitaa, tai lähinnä pyytämään että ne irrottais sen mötikän kun ei sitä paitaa rikkomatta siitä irti saa. Nyt mietin että alkaako ne hälyttimet huutaa uudestaan. Ihmettelen ettei se kassa irroittanut sitä hälytintä. Ihan turhaa vekslaamista eestaas.
Mies tuossa lähti palauttamaan paitaa, tai lähinnä pyytämään että ne irrottais sen mötikän kun ei sitä paitaa rikkomatta siitä irti saa. Nyt mietin että alkaako ne hälyttimet huutaa uudestaan. Ihmettelen ettei se kassa irroittanut sitä hälytintä. Ihan turhaa vekslaamista eestaas.