Hälytintä ei poistettu kaupassa

13.06.2007
399
0
16
Käytiin kaupoilla äsken, ja ihmettelin kun meidän kohdalla turvaportti pärähti. Olin kassalla maksamassa ja ihmettelin että osuiko meidän kohdalle. Olin itse vielä turvaportin sisällä, että ajattelin että saattaahan ne joskus vingahtaa. No menin pakkaamaan ostokset ja lähdin polkemaan kotiin. Kotona sitten huomasin että ostamassa paidassa on vielä se hälytin kiinni. Myyjä kun viikkasi sen tuotteen ja laittoi pussiin, muutenhan olisin huomannut sen mötikän.

Mies tuossa lähti palauttamaan paitaa, tai lähinnä pyytämään että ne irrottais sen mötikän kun ei sitä paitaa rikkomatta siitä irti saa. Nyt mietin että alkaako ne hälyttimet huutaa uudestaan. Ihmettelen ettei se kassa irroittanut sitä hälytintä. Ihan turhaa vekslaamista eestaas.

höh..ompa tylsää :(

mulle kävi samalla lailla kun ostin verkka asun espanjasta, nii unohtivat sen mötikän.rupeshan se täysillä vinkumaan se hälytin ja kaks äijää kävi siis ihan täysillä kimppuun otti käsikynkkään ja kanto kassantaakse että saivat tutkittua.

espanjalaiset on hauskoja nolona :laugh:

Vahinkoja sattuu. :)

Kyllä sen saa itsekin pois, tosin vaan rikkomalla sen hälyn. Se koostuu kahdesta kappaleesta, siitä hopeisesta neulanupista ja valkoisesta muoviläpyskästä. Lähtee irti esim. voimakkaalla magneetilla (millä se kaupassakin otetaan) tai toisinaan ihan vaan vetämällä noi kaks kappaletta erilleen.

Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Vahinkoja sattuu. :)

Kyllä sen saa itsekin pois, tosin vaan rikkomalla sen hälyn. Se koostuu kahdesta kappaleesta, siitä hopeisesta neulanupista ja valkoisesta muoviläpyskästä. Lähtee irti esim. voimakkaalla magneetilla (millä se kaupassakin otetaan) tai toisinaan ihan vaan vetämällä noi kaks kappaletta erilleen.

Juu niin sattuu, mutta ihmettelen ettei myyjä reagoinut siihen vingahduksen ääneen. Ja mä en enää ala irroittamaan itse noita klönttejä, kun onnistuin saamaan kerran reiän vaatteeseen.

Oltiin kaverin kanssa alusvaate ostoksilla ja sen jälkeen mentiin alkoon. Kun olimme kassalla ni hälytin huusi niin pirusti. Oli siinä sitte mukavaa levitellä kaikki rintsikat ja alkkarit siihen miesmyyjän eteen töllisteltäväksi. Yksiin rintsikoihin oli jääny joku hälytin nauha mitä myyjä ei ollu poistanu.

juuri toissa päivänä kävin seppälässä ja unohtipa sielläkin myyjä paitaani hälärin :kieh: että sapetti kun rupes hälyttimet soimaan! Mut sainpa kuitenki paitani takas ja myyjä nolona pyytelee anteeksi :p

Alkuperäinen kirjoittaja empty head:
Oltiin kaverin kanssa alusvaate ostoksilla ja sen jälkeen mentiin alkoon. Kun olimme kassalla ni hälytin huusi niin pirusti. Oli siinä sitte mukavaa levitellä kaikki rintsikat ja alkkarit siihen miesmyyjän eteen töllisteltäväksi. Yksiin rintsikoihin oli jääny joku hälytin nauha mitä myyjä ei ollu poistanu.

:D sit se miesmyyjä ties minkä kokosia liivejä käytät

Mie oon myyjä ja mulla on jäänyt usemman kerran hälytin vaatteeseen, vaikka yritän pitää huolta, ettei jää.. aina se on ollut puhdas vahinko ja todella nolo sellainen.. :ashamed: onneksi asiakkaat ovat olleet ymmärtäväisiä, ku olen hakenut pussin takaisin ja poistanut hälyn..

Ostin kengät ja niiden pohjallisen alle oli joku häly jäänyt. Seuraavan kerran kun kaupassa kävin niin alkoi pillit soimaan. Vaksi (aikasta söpö) vei minut mukanaan ja tarkasti takin ja kengät ja sanoi että niistä kengistä se häly tuli. Pieni tarra juttu oli siellä pohjallisessa.

Niin, kannattee aina ku ostaa mm.kosmetiikkaa ja jos siinä on tarrahälytin, ottaa se pois.. meillä on useamman kerran portit huutaneet, ku vanhassa kosmetiikkapurkissa on ollut tarrahäly.. ne voi aktivoitua uudestaan..

Ei pitäisi hälyttää kun menee sisään.
Itsekkin luulin että alkaa hälyttämään kun H&M:ltä ostin kasan vaatteita lapsille ja tulin kotiin ja huomasin että yhdessä paidassa oli hälytin kiinni.
Mutta ei ollut hälyttänyt kuitenkaan.
Vein seuraavana päivänä paidan H&M:n kassalle ja irroittivat sen ja itsekkin siellä ihmettelivät että kun se ei ole edes hälyttänyt kun olin poistunut kaupasta. :o

Meillä on kolmipyöräiset vaunut, joiden tavarakorin alla metalliosat muodostavat kolmion. Joissain kaupoissa vaunut hälyyttävät turvaporteissa, ilmeisesti tuo kolmio muistuttaa sellaisia metallisia "kierukkahintalappuja" joita joissain tuotteissa on, tosi ärsyttävää! Jännä on että joskus samasta portista mennessä vaunut hälyyttävät, joskus eivät.. Noloa kun vaikka Stockmannin ruokakaupassa käydessä vaunut hälyyttävät jo sisääntullessa ja sit alakerrasta yläkertaan poistuessa ja vielä kerran ulko-ovella, ja ihmiset katsovat pahasti kun vain tyynesti kuljen pois eikä vartijat tule perään..

Yhteistyössä