Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 13.11.2005 klo 09:30 vieras kirjoitti:Tietääkö joku mistä löytyisi hyviä koristelu vinkkejä ja ohjeita??
Suurin osa saatu jo järjestettyä pikku budjetilla ja tosi iso osa häistä tulee lahjana..
nyt on sitten tätä pikku näpräämistä ja koristelua vielä vailla.
Alkuperäinen kirjoittaja 18.11.2005 klo 13:19 Katti kirjoitti:Jos haluatte halvat häät, menkää maistraatissa naimisiin ja sitten ulos syömään, vaikka grillille. Mutta älkää sekoittako vieraita niihin juhliin.
Kaikki jotka kunnioittavat vieraitaan, järjestävät myöskin heidän arvoisensa häät. Laiha keitto ja muutama pipari ei tuo kenellekään juhlamieltä ja ahneus ja välinpitämättömyys paistaa läpi.
Halvat häät on aina halvat häät. Kahdesti on tullut oltua, ja ruoka oli kehnoa, viini jotain halvinta El Tiempo jne. Jos ei ole varaa eikä haluja pitää 'kunnon' häitä, ne kannattaa jättää jättää pitämättä. Tämä on minun mielipiteeni.
Alkuperäinen kirjoittaja 04.11.2005 klo 21:31 tuulituisku harmaana kirjoitti:Ristiäisten yhteydessä oli meillä. Ruuat vähän hienommat ja puvun ei tarvinnu olla perinteinen hääpuku. Häät yllätyksenä kaikille.
Alkuperäinen kirjoittaja 18.11.2005 klo 13:19 Katti kirjoitti:Jos haluatte halvat häät, menkää maistraatissa naimisiin ja sitten ulos syömään, vaikka grillille. Mutta älkää sekoittako vieraita niihin juhliin.
Kaikki jotka kunnioittavat vieraitaan, järjestävät myöskin heidän arvoisensa häät. Laiha keitto ja muutama pipari ei tuo kenellekään juhlamieltä ja ahneus ja välinpitämättömyys paistaa läpi.
Halvat häät on aina halvat häät. Kahdesti on tullut oltua, ja ruoka oli kehnoa, viini jotain halvinta El Tiempo jne. Jos ei ole varaa eikä haluja pitää 'kunnon' häitä, ne kannattaa jättää jättää pitämättä. Tämä on minun mielipiteeni.
Alkuperäinen kirjoittaja 19.11.2005 klo 11:22 Vieras kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 18.11.2005 klo 13:19 Katti kirjoitti:Jos haluatte halvat häät, menkää maistraatissa naimisiin ja sitten ulos syömään, vaikka grillille. Mutta älkää sekoittako vieraita niihin juhliin.
No mä en ainakaan tarvitse viinejä ja pihvejä päästäkseni juhlamielelle! Itse olen nähnyt liian monet häät, jossa ei ole rakkaudesta tietoakaan. Ainoastaan halu päästä pröystäilemään pöyhkeällä hääpuvulla ja levitellä rahojaan (Näin hyvin meillä menee, katsokaa!) esim. hääväelle jaetuilla lahjoilla ja heille kustannetuilla hotelliyöpymisillä.
Mieluummin nakerran piparia häissä, joissa tarkoitus on liittää kaksi rakastavaa ihmistä yhteen... kuin sellaisissa jossa morsian vain kiljahtelee kaikille, että nyt sitä, nyt tulkaa tänne, nyt hymyillään kameroille ja otetaanko uusiks tämä kakun leikkaus kuva kun miulla oli vissiin silmät kii... ja unohtaa tuoreen miehensäkin seinäkukkaseksi...
Kalliissa häissä paistaa läpi halvat tarkoitusperät mikäli niitä on, kun taas halvoissa häissä pääsee loistamaan rakkaus - ei kilpaa kattokruunujen tai kalliiden sormusten kanssa vaan ihan aidosti parin kasvoilta.
Viettäkää stressittömät häät, se on tärkeintä :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja 18.11.2005 klo 21:51 vieras kirjoitti:kirkko häät, kunnon ruoat ja kakut, mutta saatiin ne pienellä budjetilla..
Paikka vuokra 250?, puku teetettynä 150?+lisukkeet 60?, sormus 170?,meikki ja kampaus 100?, miehen ja pojan puku 100?, ruoat sukulaisten tekeminä 0?, iso kakku 25?, kutsut n.10?, syyshäät koristeet metsästä ihan ilmatteeks... halvalla selvittiin kun aikamme etsittiin halvinta vaihto ehtoa, ja vieraat mielissään..
Alkuperäinen kirjoittaja 16.11.2005 klo 10:29 Nanna kirjoitti:Mistähän noita pukuompelija-opiskelijoita löytyisi? tietääkö joku jotain opinahjoja joista voisi kysellä?
Alkuperäinen kirjoittaja 19.11.2005 klo 15:53 vieras kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 19.11.2005 klo 11:22 Vieras kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 18.11.2005 klo 13:19 Katti kirjoitti:Jos haluatte halvat häät, menkää maistraatissa naimisiin ja sitten ulos syömään, vaikka grillille. Mutta älkää sekoittako vieraita niihin juhliin.
No mä en ainakaan tarvitse viinejä ja pihvejä päästäkseni juhlamielelle! Itse olen nähnyt liian monet häät, jossa ei ole rakkaudesta tietoakaan. Ainoastaan halu päästä pröystäilemään pöyhkeällä hääpuvulla ja levitellä rahojaan (Näin hyvin meillä menee, katsokaa!) esim. hääväelle jaetuilla lahjoilla ja heille kustannetuilla hotelliyöpymisillä.
Mieluummin nakerran piparia häissä, joissa tarkoitus on liittää kaksi rakastavaa ihmistä yhteen... kuin sellaisissa jossa morsian vain kiljahtelee kaikille, että nyt sitä, nyt tulkaa tänne, nyt hymyillään kameroille ja otetaanko uusiks tämä kakun leikkaus kuva kun miulla oli vissiin silmät kii... ja unohtaa tuoreen miehensäkin seinäkukkaseksi...
Kalliissa häissä paistaa läpi halvat tarkoitusperät mikäli niitä on, kun taas halvoissa häissä pääsee loistamaan rakkaus - ei kilpaa kattokruunujen tai kalliiden sormusten kanssa vaan ihan aidosti parin kasvoilta.
Viettäkää stressittömät häät, se on tärkeintä :heart:
kyllä ja ihan samaa mieltä.
voi tuo "nakki kioski häät" ihminen painua hevon kuusen. ei ole tärkeintä että miten kalliit ruoat häissä on kun ei sen ruoan kanssa naimisiin mennä!!! ja jos joillakin on tarve esittää rahan paljouttaa niin siitä vaan.