Haluttomuus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Etukäteen kiittäen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Etukäteen kiittäen

Vieras
Olen 47. Jo useamman vuoden olin kokenut kummaa ahdistusta, verenpaineet korkeella, yöllä vaihdettu lakanoita ja nukkumisesta ei tietookaan. Menossa 3 hormonikierukka, joka vaihdettu aina, kun entinen mennyt vanhaksi. Neuvolan täti sanoi noista vaivoista, ETTEIVÄT VOI johtua vaihtareista. Niinpä uskoin ja kärsin. Tosi karmeen kirjavan naaman kanssa yritin palvella asiakkaita jne. Tämän vuoden keväällä menin lekurille ja sanoin, että nyt on tehtävä ne kokeet. Ja niihän ne vaihtikset oli täyttä häkää menossa. (Hormonikierukkojen aikaan ei ole ollut vuotoja, joten niistä ei voinut päätellä mitään.) Nyt käytän geeliä, koska ei ollut enää elämänhalua itkujen ja muiden kanssa. Seksihalut vain puuttuvat. Onkos teillä tähän kommentteja tai poppakonsteja? Muita ongelmia ei suhteessamme ole, mutta onhan tuo iso asia.

On seksi iso asia, ei meilläkään ole tällä hetkellä sitä enää ollenkaan. Tiedä sitten mitä tulevaisuudessa tapahtuu. En osaa neuvoa, kun ei ole ratkaisua mulla, halusin vain kertoa, että et ole ainut!

Hei!
Mulla on Menofem -pillerit auttaneet erilaisiin vaihdevuosioireisiin, myös haluttomuuteen. Saa apteekista, mutta en tiedä onko hyvä yhdistää hormonihoidon kanssa. Kannattaa kysyä lääkäriltä.

Itse luulen ainakin että argiriini tabletit toivat halu myös miehelle sekä kyvyn. Itse olen 55v.juuri täyttänyt ja seksi on ihanaa vaikka joka päivä. Ostan luontaistuotekaupasta.Onnea sinulle ja rakkaallesi. T.hyväntuulen tyttö

Ninä olen aina kiihottunut helposti jo kosketuksesta, ja niinpä limakalvot ovat kostuneet ja seksi on ollut ihanaa. Nyt on mennyt pitkiä aikoja, varmaan vuosi etten enää kiihotu ja seksi maistuu puulle ja yhdyntä sattuu kun limakalvot ovat kuivat . Eikä geeli auta seksihaluihin.
Onko mitään hormonivalmisteita, mikä auttaisi, vai pitäisikö panna partneri vaihtoon ?

Pyydäpä lääkäriltäsi Vagifem resepti. Emätinpuikko, oikeastaan pieni estradioltabletti, jota käytetään 1-2 kertaa viikossa. Limakalvot pysyvät hyvässä kunnossa ja rakastelu ""luistaa"". Tabletti ei tahraa eikä valu ja sitä voi käyttää hormonikorvaushoitogeelin ohessa.

antoiko lääke haluja? Rakastelu ""luistaa"" niin että ukko tyytyväinen vaan itse en nauti minkään vertaa. Kertokaa rakkaat kanssasisaret onko järkeä pitää ukko tyytyväisenä ja itse olla ilman.

Siinäpä vasta kysymys. Eli riittääkö tässä vaiheessa, että pitää parisuhdetta kunnossa ja mies on tyytyväinen kun seksi luistaa, mutta itse ei oikeasti nauti?

Onko se silloin kiinni rakkauden puutteesta, haluttomuudesta vai siitä, että enää ei innostu oikein mistään, on kyyninen eikä usko ihmeisiin.
Voi pitäisikö käyttää aikaa valmisteluihin paljon entistä enemmän? Hyvä aiheeseen virittävä elokuva + hyvää pikkupurtavaa, ei viiniä paljon, jotta ei kyvyt katoa, hierontaa, lämpöä jne. Kuka tätä haluaa sen oman vanhan tutun rakkaan miehensä kanssa?

Seksi ja halut kyllä pysyvät meissä mutta ne piiloutuvat kummasti, olen mies ja pidän seksistä mutta vanhemmiten on hiukan ongelmia ja miesten ongelma on puhumattomuus asiasta, eräs nainen opetti minut puhumaan ja minä heräsin, seksiä pitää vaalia kuten rakkautta ja silloin voi kertoa mikä tuntuu hyvältä, ei välttämättä huomaa toisen pikku muutoksia.

Kyllä ne halut sieltä löytyy,oletkos koskaan katsonut itseäsi alasti peilistä miltä näytät omasta mielestäsi onko siellä vielä se sama haluttu tyttö, vähän vain varttuneempana,mene tyttöjen kanssa ulos välillä silloin kun tuntuu ja katseleppa vähän ympärillesi minkälaisena näet ympärillä olevat miehet haluaisitko antautua jolle kulle täysillä vai eikö tälläisessäkään ajatuksessa vielä ala halut hyrräämään,en tarkoita että pomppaisit vieraaseen sänkyyn vaan menet tietysti kiihottuneena oman miehesi viereen,kyllä ne halut sieltä löytyy kun katselet vähän ympärillesi niin huomaat että elämää on paljon ympärilläsi on vain sinun asiasi miten sille antaudut.

Itse epäilin vaihdevuosia kun iski haluttomuus. Mutta gyne totesi sisätutkimuksen jälkeen ja muun perusteella ettei vielä niiden aika ole. Kun puhuin yllättävästä haluttomuudesta, lääkäri kertoi että 90 % naisista kokee vaihdevuosien tiimoilla haluttomuutta. Että se on normaalia. Ja että parisuhteessa täytyy etsiä vain joku muu keino tyydyttävän suhteen ylläpitoon ellei itse yhdyntä kiinnosta. Jaa-a, mikähän se sitten lienee. Kurja olo itsellä vain kun miesparka on tottunut vilkkaaseen avioelämään :)Lääkkeitä ei kuulemma ole haluttomuuteen, liukastusaineilla voi kipua ehkäistä.

Yhteistyössä