Halut meni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Barbamamma"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

"Barbamamma"

Vieras
Meni pari vuotta ettei miestä paljoa jaksanut seksi kiinnostaa.. Työssä käyminen, talon rakentaminen ja vauva. Kaikki yhtäaikaa. Minä olisin halunnut ja jaksanut silloin. Nyt kaikki nuo asiat on takanapäin ja miestä jaksaa taas seksi kiinnostaa. Ongelma on se että nyt minulta on kadonnut halut aivan täysin. En uskonut että sitä päivää tulis kun minulta loppuu halut..

Alkuperäinen kirjoittaja oisko jotenkin näin?;22737264:
kaikkeen kuulemma tottuu. jos olet kokenu ittesi epähaluttavaksi kun toinen on äänestäny evvk-puoluetta, niin eihän sitte enää hotsita

Tätä mäkin epäilen. Luulen, että tilanteessa auttais se, että yrittäis vakiinnuttaa seksielämää, vaikkei aina niin huvittaisikaan. Mitä kauemman on ilman, sit vähemmän kiinnostaa..

Mutta kun ei mikään tunnu enää miltään. En kiihotu ollenkaan mistään. En saa enää yhdyntä orgasmia en edes millään muulla keinollakaan. Ei edes itsetyydytyksen kauttakaan. Mikään ei tunnu enää toimivan psyykkisesti eikä fyysisestikään enää.

tjaa, kuulostaa osittain tutulta. Meillä mies ei koskenu muhun ollenkaan kun olin raskaana, ja nyt on muksu kohta vuoden eikä mua kyllä kiinnosta. Vielä raskauden jälkeen jonkunaikaa tais mulla olla jotain teoreettista mielenkiintoa, mutta nyt ei huvita oma käsikään. Ei vaan viitti, ja jos jotain kliimaksia ehkä tuliskin niin on niin laimea ettei jaksa vaivautua. hormonaalistakinko?

Yhteistyössä