Halukkaasta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ..haluttomaksi, viikossa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

..haluttomaksi, viikossa

Vieras
Elämään tuli umpikuja. Olen aina ollut kuuma mies ja halunnut vaimoani, mutta nyt vaimo on tehnyt selväksi ettei halua minua niin usein. Kun hän teki selväksi suostuvansa seksiin minun takia , alkoi ongelmat. Koen erittäin halventavana tilanteena , kun hän ""antaa"" minun ruiskia spermat ... Parin riidan jälkeen minä olen lähes impotentti. En voi haluta sellaista ihmistä , joka vain sietää minua... Voi ei!

Jaahas nyt on sellainen ongelma mikä ei johdu seksistä.. Naisesi tarpeet taitaa jäädä tyydyttämättä muualla parisuhteessanne jos on kylmäksi heittäytynyt. Tyhmähän naisesi pitäis olla jos roikkuu ei tyydyttävässä suhteessa vuosi tolkulla! No niin ja nyt sitten tulee paasausta siitä ettei seksi ole tärkeää, minusta se on yksi olennainen parisuhteen peruspilari. Joten jos sitä ei ole on talo kallellaan.

Sekin on ihan totta ettei ne tarpeet aina kohtaa ja on välillä sellainen olo ettei jaksa innostua, harvemmin se vaan todella pitkään kestää.. Ja kysymyksesi onko muut naiset parempia teeskentelemään, sitäkö sinä haluat??

Jos tiedät ettei seksi ole kiihottavaa kanssasi niin tyhjennystäkö vain haet? Muista koskettaa naistasi muutekin kuin seksiä hakiessasi, muista että puolisosi innostuu kuulemastaan mies ehkä näkeästään... Kehu ja ylistä älä ole yliampuva vaan totuuden mukainen!!

Yhteistyössä