Haluisin pienen naisen mutta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Alpo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pitää lisätä, että isommatkin naiset vaatii älykkään ja laadukkaan miehen. Sinun pitänee harkita jotain miestä itsellesi, esimerkiksi lyhyt yksinäinen mies tältä palstalta täyttää kriteerisi täysin, ei vain ole nainen.

Kyllä minä ihan hyväsydäminen olen ja tunteikas, osaan näyttää hyvät eleeni kun tarvii ja osaan olla johdonmukainen, loogisesti ajattelevan ja rakastava mies. En ole mikään kehonrakentaja tyyppi vaan ihan normaali kokoinen ja näköinen.

[QUOTE="Alpo";26027158]Kyllä minä ihan hyväsydäminen olen ja tunteikas, osaan näyttää hyvät eleeni kun tarvii ja osaan olla johdonmukainen, loogisesti ajattelevan ja rakastava mies. En ole mikään kehonrakentaja tyyppi vaan ihan normaali kokoinen ja näköinen.[/QUOTE]

No ei kukaan sitten sun kanssa halua olla, jos et ole edes kehonrakentaja. Hyi, kynäniska.

[QUOTE="vieras";26027170]No ei kukaan sitten sun kanssa halua olla, jos et ole edes kehonrakentaja. Hyi, kynäniska.[/QUOTE]

On ainakin ennen halunnut, olen kyllä seurustellut aikaisemminkin. Nyt vaan kävi näin tässä suhteessa.

Yhteistyössä