F
fatball
Vieras
Huomasin, että painoa tullut kahden vuoden aikana kymmenen kiloa
Oon 170 pitkä ja painan tällä hetkellä 70... Yök. Ennen olin siis 60 kiloa. Mä en tajua mistä voi tulla, kun en tietääkseni ole kovin paljoa muuttanut ruokatottumuksiani, kai. Liikuntaa ei ole niin paljoa, mutta voiko se vaikuttaa noin paljon? Voiko ikä jo alkaa vaikuttaa, oon 26?
Oikeesti, oon ällöttävä läskikasa ja vaatteet kiristää ikävästi
Hyvä puoli on se, että mulla on tiimalasin mallinen vartalo, että vyötärö erottuu ja läski kerääntyy tasaisesti kroppaan. Mulla on myös lihasta ihan mukavasti vuosien harrastusten myötä, mutta läskiä tullut silti tuo 10 kg.
Nyt vinkkejä, miten pääsis kesäkuntoon? Vai ehtiikö enää? Tää on niin järkytys, kun oon aina ennen ollu tosi hoikka ja voinu laittaa päälle, mitä mieli tekee ja nyt sit en enää kehtaa pitää kaikkia vaatteita ja lyhythihaiset paidat ja topit alkaa olla pannassa.. läskimakkaroita vyötäröllä, jenkat jne.
Oikeesti, oon ällöttävä läskikasa ja vaatteet kiristää ikävästi
Nyt vinkkejä, miten pääsis kesäkuntoon? Vai ehtiikö enää? Tää on niin järkytys, kun oon aina ennen ollu tosi hoikka ja voinu laittaa päälle, mitä mieli tekee ja nyt sit en enää kehtaa pitää kaikkia vaatteita ja lyhythihaiset paidat ja topit alkaa olla pannassa.. läskimakkaroita vyötäröllä, jenkat jne.