T
tipitii
Vieras
onko sitten hienoo jos äijä on persaukisena koko ajan kotona,pienessä vuokrakämpässä? ettei rasittuisi liika? kai ap.n miehellä on järki päässä ja tekee itse omat päätökset?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tipitii:onko sitten hienoo jos äijä on persaukisena koko ajan kotona,pienessä vuokrakämpässä? ettei rasittuisi liika? kai ap.n miehellä on järki päässä ja tekee itse omat päätökset?
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:Alkuperäinen kirjoittaja tipitii:onko sitten hienoo jos äijä on persaukisena koko ajan kotona,pienessä vuokrakämpässä? ettei rasittuisi liika? kai ap.n miehellä on järki päässä ja tekee itse omat päätökset?
no eikös se tehnyt jo, ilmoitti ettei 4:ttä lasta tule...emäntä menis töihin ja alkais maksaa sitä talolainaa...
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:mutta mies teki omat päätökset,ei ne ollut yhteisia... ymmärrän ap.n järjenjuoksun
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:Alkuperäinen kirjoittaja jaa:mutta mies teki omat päätökset,ei ne ollut yhteisia... ymmärrän ap.n järjenjuoksun
niin joo... mies ajatteli perhettä, nainen itseään.. joten kyllähän se nainen silloin oikeassa on![]()
Alkuperäinen kirjoittaja näin on:näin on,ja on kiva että aina löytyy niitä äitejä joka poikii joka kolmas vuosi ettei olisi pakko mennä töihin!
Alkuperäinen kirjoittaja sniff:haenko lisää kahvia? vai lopetitteko jo????
Alkuperäinen kirjoittaja näin on:):Meil ei onneksi tätä ongelmaa ole, kumpikin haluaa ison perheen. Ja siis ajatelkaa mammat, olen vakitöissä ja vielä kunnalla, joten minun äitiyspäivärahat yms maksaa VERONMAKSAJAT!
Alkuperäinen kirjoittaja näin on:):Meil ei onneksi tätä ongelmaa ole, kumpikin haluaa ison perheen. Ja siis ajatelkaa mammat, olen vakitöissä ja vielä kunnalla, joten minun äitiyspäivärahat yms maksaa VERONMAKSAJAT!
Alkuperäinen kirjoittaja eräs:mä olen tehnyt kaksi lasta miehen mielipiteestä huolimatta...repikää siitä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja eräs:mä olen tehnyt kaksi lasta miehen mielipiteestä huolimatta...repikää siitä![]()
Vaihoitko miehen välissä vai yhäkö sama vätys kuvioissa?
Alkuperäinen kirjoittaja eräs:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja eräs:mä olen tehnyt kaksi lasta miehen mielipiteestä huolimatta...repikää siitä![]()
Vaihoitko miehen välissä vai yhäkö sama vätys kuvioissa?
vaihoin tietenkinja nyt olenkin yh