Haluatteko neuvoa miten pullaa tehdään???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PROVO
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PROVO

Aktiivinen jäsen
31.03.2005
5 411
0
36
Minulla on tuolla pussillinen jäisiä Rainbown pullia, mitä teen niille??

Ja onhan niin, että parhaan täytekakun saa niistä valmiista torttupohjista, kermaa vaan väliin??? :p :p :p

Jep täällä joku aika sitten oltiin hyvinkin järkyttyneitä siitä etten ole eläissäni tehnyt yhtään täytekakkupohjaa vaan aina ostan valmiina.
Eipä tarvii kiukutella ettei pohjat onnistu....

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Jep täällä joku aika sitten oltiin hyvinkin järkyttyneitä siitä etten ole eläissäni tehnyt yhtään täytekakkupohjaa vaan aina ostan valmiina.
Eipä tarvii kiukutella ettei pohjat onnistu....
Mä oon tehnyt muutaman, yleensä sain epäonnistumaan. Niimpä nakitan nykyään homman miehelle, tai ostan valmiin. Ihan vain sen takia että perhesopu säilyy. Mulla on ei ole kovin pitkä pinna noissa leipomisjutuissa. :saint:

Pssst. Yleensä se on mies joka sen kakun täyttää ja koristeleekin, eli olen täysi luuseri. B) :D

hei kyllä palstamammat uskoo jo ettet osaa laittaa muuta kuin valmista. päivästä toiseen teet näitä ruokaketjujas. onkstää sun mielestä hauskaa???

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyselit uusavuttomuudesta tuolla toisessa ketjussa...Sinä taidat itse olla uusavuton!!!!!!
Kannattaako ihan kaikkea lukamaansa ottaa tosisaaan? :whistle: ;)

joo mää en kans tajua kuinka hitaasti syttyviä ihmisiä täällä on kun otetaan nää aiheet ihan vakavalla naamalla. ja tuohdutaankin siinä sitten sopivasti jotta puna ehtii nousta poskipäille. :whistle:

Yhteistyössä