Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ilman muutaJa *kuiskaa* kaupasta kannattaa hakea sitä valmista pursotettavaa kermaa, ei tartte itse vatkata
![]()
Mä oon tehnyt muutaman, yleensä sain epäonnistumaan. Niimpä nakitan nykyään homman miehelle, tai ostan valmiin. Ihan vain sen takia että perhesopu säilyy. Mulla on ei ole kovin pitkä pinna noissa leipomisjutuissa. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Jep täällä joku aika sitten oltiin hyvinkin järkyttyneitä siitä etten ole eläissäni tehnyt yhtään täytekakkupohjaa vaan aina ostan valmiina.
Eipä tarvii kiukutella ettei pohjat onnistu....
Kannattaako ihan kaikkea lukamaansa ottaa tosisaaan?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyselit uusavuttomuudesta tuolla toisessa ketjussa...Sinä taidat itse olla uusavuton!!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Kannattaako ihan kaikkea lukamaansa ottaa tosisaaan?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyselit uusavuttomuudesta tuolla toisessa ketjussa...Sinä taidat itse olla uusavuton!!!!!!![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Kannattaako ihan kaikkea lukamaansa ottaa tosisaaan?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyselit uusavuttomuudesta tuolla toisessa ketjussa...Sinä taidat itse olla uusavuton!!!!!!![]()
![]()