Haluatteko, naiset, kuitenkaan aidosti seksiä?

  • Viestiketjun aloittaja "ihmettelen"
  • Ensimmäinen viesti
Mä haluan harrastaa seksiä ihan vaan siksi, kun panettaa. Ei siihen mitään "syitä" tarvita. Mutta haluan tosin harvemmin kuin mieheni, joka olisi valmis harrastamaan seksiä vaikka päivittäin, mulle riittää 2 kertaa viikossa. Vauva-aika on väsyttänyt, yritän kuitenkin tehdä aloitteen mahdollisimman usein, ettei miehen tarvitsisi aina.
 
"Nainen"
No ennen halusin, nykyään en. En voi haluta seksiä, jos yksikin asia parisuhteessa mättää, tai jos olen väsynyt tai muuten huono hetki. Eli nykyään vauvan kanssa en koskaan. Varmaan hormonitkin vaikuttaa.
 
Halukas nainen
Ei ole ollut koskaan sellaista päivää etten olisi seksiä halunnut. Haluttomuutta ei ole ollut edes väsyneenä, juuri synnyttäneenä, vauvan yövalvottamisetkaan eivät ole haluja vähentänyt! En ole satuolento vaan ihan tavallinen perheenäiti. Päänsärkyynkin paras lääke on kunnon pano.

Monet naisystäväni ovat haluttomia johtuen pääosin näistä syistä. Eivät osaa erottaa fyysisiä ja henkisiä tarpeita eli asennevika jos kotityöt vievät halut ja sitten osalla on hormonaaliset syyt esim. estrogeenia erittyy liian vähän. Yksi syy on myös se, että mies on niin huono seksissä, ettei kannata vaivautua. Se on yleisin syy...
 
"piinu"
[QUOTE="vieras";27680891]Harva perheellinen ehtii ja jaksaa edes kerran päivässä, saati kaksi. Lapsettomana ihan eri.[/QUOTE]

No kyllä me ehdittäis ainakin 5-6 iltana viikossa, mutta kun ukkoa ei kiinnosta. Mä jaksaisin hyvin. Ihan perheellinen olen. Mutta ei niin ei. Nytkin oon viimeks saanu viikko sitten sunnuntaina, eli kahdeksas seksitön päivä menossa. Murr!
 
"piinu"
[QUOTE="vieras";27681523]Ovatko miehenne alusta asti halunneet vähän tai vähemmän kuin te vai onko tuo alkanut vasta alkuhuuman loputtua?[/QUOTE]

Mun suhteissa mennyt pääasiassa niin, että olen alusta asti halunnut enemmän. Mies on alussa ehkä ollut helpommin innostettavissa mukaan jolloin eroa ei niinkään ole huomannut, mutta sitten jo muutaman kuukauden alkuhuuman jälkeen alkaa kerrat vähenemään, eikä mies enää reagoikaan niin herkästi aloitteisiin.
 
Niin metsä vastaa...
[QUOTE="Zap";27680403]Kokemukseni mukaan seksuaalisesti halukkaat naiset kuuluvat samaan mytologiaan kuin yksisarviset ja merenneidot![/QUOTE]

Etkös ole sama tyyppi joka toisessa ketjussa yritti kysellä meiltä mitä sinun vaimosi ajattelee, ja jolle siis ilmeisesti kaikki naiset ovat yhtä ja samaa massaa? Ja joka haukkui palstalaiset tyhmiksi kun sinulle kerrottiin että ei se ihan niin toimi, vaan sinun itse pitää tehdä asialle jotain? Jep, en ole yhtään yllättynyt jos kukaan ei ole ollut kanssasi halukas. Harvaa kun innostaa tyyppi, joka ei ymmärrä että jokainen ihminen (niin nainen kuin mieskin) on yksilö.
 
  • Tykkää
Reactions: Isämies
[QUOTE="Zap";27681270]Empiirinen tutkimukseni on otannan laajuudeltaan pätevä. Psykiatri helpottaa lapsenuskoasi satuolentoihin.[/QUOTE]

Heh, otoksesi (huom. ei siis otannan) laajuudella ei ole juurikaan tekemistä tutkimuksen reliabiliteetin ja validiteetin kanssa. :)
 
Kyllä sitä halun lisäksi tarvitsee, ja ihan puhtaasti mielihyvä ja sen tuottaminen mielessä.
 
"minnipinni"
[QUOTE="vieras";27680891]Harva perheellinen ehtii ja jaksaa edes kerran päivässä, saati kaksi. Lapsettomana ihan eri.[/QUOTE]

No höpönlöpöt! :D Mulla on kaks muksua ja siitä huolimatta haluan 1-3 kert./pvä. Ja kaiken lisäks mulla on vielä fyysinen työ, mut ehkä se salaisuus onkin siinä, kun veri kiertää mun suonissa muutenkin aika vauhdikkaasti. Fyysinen aktiivisuus lisää myös seksuaalista aktiivisuutta, yleensä.

Haluan ihan seksiä seksin vuoksi, nautinnon vuoksi sekä oman että miehen. Vuosia kärsin luokattoman huonosta seksistä (silloin harvoin ku sitä sai), etten enää moiseen alistu! Ihana saada niin paljon, ku haluaa. Olen tyytyväinen ja tyydytetty nykyisin :D
 
"vieras"
[QUOTE="minnipinni";27684057]No höpönlöpöt! :D Mulla on kaks muksua ja siitä huolimatta haluan 1-3 kert./pvä. Ja kaiken lisäks mulla on vielä fyysinen työ, mut ehkä se salaisuus onkin siinä, kun veri kiertää mun suonissa muutenkin aika vauhdikkaasti. Fyysinen aktiivisuus lisää myös seksuaalista aktiivisuutta, yleensä.

Haluan ihan seksiä seksin vuoksi, nautinnon vuoksi sekä oman että miehen. Vuosia kärsin luokattoman huonosta seksistä (silloin harvoin ku sitä sai), etten enää moiseen alistu! Ihana saada niin paljon, ku haluaa. Olen tyytyväinen ja tyydytetty nykyisin :D[/QUOTE]

Miten onnistuu kolmekin kertaa päivässä, jos on lapsia? Missä lapset silloin on? Yöllä helpompaa, kun lapset nukkuu.
 
Kertokaa!
Missä ne teidän lapset tosiaan on (ja iät) kun kuksitte! Ärsyttää lueskellä näitä "oooooh kyllä meillä pannaan 5 kertaa päivässä kamasutra läpi vaikka lapsia on 8 ja kokoajan uus tulossa".
 

Yhteistyössä