Haluatteko, naiset, kuitenkaan aidosti seksiä?

  • Viestiketjun aloittaja "ihmettelen"
  • Ensimmäinen viesti
"Zap"
[QUOTE="Zap";27686288]Niin , piti vielä lisätä. Todellisuudessa kyseessä ei ole otos, en pidä yllätysrakastelusta. Liekkö sitten annon...?[/QUOTE]

....annoS! Prkl, 9½-sormijärjestelmä.
 
Mitenkäs sitten selitetään se, että naiset hakee seksiseuraa sinkkuna ollessaan. Ei kai ne roskapussia jonkunyhden yön panon kannettavaksi laita, vähemmällä vaivalla pääsee kun vie itse.

Ja itse kyllä haluan. Eksän kanssa yli 10 vuotta kimpassa ja loppuun asti minä olin se aktiivisempi osapuoli. Ja todellakin halusin seksiä ihan nautinnon vuoksi, joskus tuntuu, että miehet pelaa enemmän pelejä tuon kanssa kuin naiset...
 
"vieras"
Erosin juuri pari viikkoa sitten vuoden suhteen jälkeen, tänään tuli mieleen ekaa kertaa että ei **tu taasko pitää aloittaa säälittävä sinkkuelämä ainaisessa puutteessa.. Pari viikkoa itkin menneen suhteen muita hyviä puolia, tänään tajusin että taas joutuu menemään lihatiskille ja pakko tyytyä omaan käteensä... Että mua ärsyttää, seksi on perustarve siinä missä syöminenkin. Ja niin, todellakin haluan säännöllisesti joka viikko ja useammin vaikka nainen olenkin.
 
"Iisa"
olen sinkku yh ja vissiin kliseisesti kiimainen sellainen :D Seksiö olis saatava joka päivä, sehän tässä sinkkuudessa mättääkin kun sitä ei ole :D Parisuhteessa se seksi tietty on jossain vaiheessa tullut välillä tylsäksi ja pidempiäkin taukoja ollut...
 

Yhteistyössä