M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja naunau:hätäsektiossa tehdään pystyviilto ja myös kohtuu. Siis silloin kun on erittäin kiire. Tiedän koska itselleni tehty ja normisektiossa poikkiviilto mahaan ja kohtuun!!
Alkuperäinen kirjoittaja Häh:Häh, siis noinko SUomessa parsitaan kasaan. Mulla itellä ulkomailla tehty sektio ja en tiedä, muttei mun sektiohaavan päälimmäisessä kerroksessa mitään tikkejä kyllä ollu. LIimattu sitten varmaan tuo päälimmäinen kerros. Sellainen veitsenviillon näköinen viilto ilman tikkejä tai tommosta makkaraa. Kyllä tuo musta vähän ikävältä näyttää omaani verrattuna.
Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:Alkuperäinen kirjoittaja naunau:hätäsektiossa tehdään pystyviilto ja myös kohtuu. Siis silloin kun on erittäin kiire. Tiedän koska itselleni tehty ja normisektiossa poikkiviilto mahaan ja kohtuun!!
Tiesitkö, että se mitä sulle on tehty ei ole ainoo totuus?
Nimittäin. Hätäsektiossakin kokenut kirurgi voi tehdä poikkiviillon. Kokenut ja satoja sektioita tehnyt gyne kyllä tekee poikkiviillon ihan yhtä nopeasti kuin pystyviillostakin. (Ja kyllä, myös minulle on tehty hätäsektio, ja tosi kokenut kirurgi teki sen vaakaviillosta).
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja perskyrpänen:jasso, aina oppii uutta, mie ajattelin et se vetästään keskelle mahaa.mutta missäs rouvien mahat siis on?
![]()
![]()
Jos multa kysyt, niin sektioo seuraavana päivänä oli mulla ainakin viel maha tallella, mut toi kuva on otettu 5-6päivää sektion jälkeen.
Niin minulla on keskellä mahaa!! Navasta alas asti. Eipä paljon bikineitä pidetä, vaikka muutoin mitat antaisivatkin myöden..![]()
Nuo arvet kuvissa olivat siistejä. Nooh.. Itse olen sitä mieltä, että jotain jälkiä saakin jäädä eletystä elämästä. Mutta olisi ne jäljet pienemmätkin voineet olla!