Haluatteko nähä sektioarven!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JEE!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja minime:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 84:
siisti viilto tehty,ei välttämättä oo ollu asialla tavallinen kirurgi tai kiire

Joo, ei sillä kiirettä ollut. Joku ulkomaalainen mies Oysissa leikkas.

oisko ollu ite aydin tekay..

Katsoin synnytyskertomuksesta.Leikkaajana ollut sellainen kuin Fesiuk Taras.

Ai, en oo sellasta nimeä kuullutkaan. Mulle tais aydin tekay tehdä rakenneultran, tosi symppis mies:)

Minusta taas oli tosi tympee äijä. Ylimielisen olonen ja kiire tuntu olevan. Viikolla 13 ultras multa tämän kolmannen. Jäi tosi paskan maku suuhun koko tapauksesta.

Alkuperäinen kirjoittaja huhhhuuu:
Hitto mä en ole ikinä nähny sektioarpea. En tiedä olenko nyt viisaampi, minusta tämä oli mielenkiintoinen kokemus.

Ei tässä mitään pervoa ole... :)

Se oli tarkoituskin et muutkin näkee kun ei niitä missään kaduilla näe, ja ennakkoluulot karisee siitä että maha muka tosiaan vetästään laidasta laitaan auki :)

Alkuperäinen kirjoittaja perskyrpänen:
jasso, aina oppii uutta, mie ajattelin et se vetästään keskelle mahaa. :laugh: mutta missäs rouvien mahat siis on? :o :o

Jos multa kysyt, niin sektioo seuraavana päivänä oli mulla ainakin viel maha tallella, mut toi kuva on otettu 5-6päivää sektion jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Mulla vaaka-arpi, 6tikkiä oli. Muuten olis parantunut siistiksi viivaksi, mutta piti availla pariin kertaan ja osittain se on rumannäkönen.

Mikä tuli että piti availla?

Haavainfektio, päästivät vanhaa verta ja eritteitä.

Millanen operaatio se uudelleen aukasu sit oli? Menit takas leikkaussaliin ja puuduttivat, vai?

Hitto mä en ole ikinä nähny sektioarpea. En tiedä olenko nyt viisaampi, minusta tämä oli mielenkiintoinen kokemus.

Se oli tarkoituskin et muutkin näkee kun ei niitä missään kaduilla näe, ja ennakkoluulot karisee siitä että maha muka tosiaan vetästään laidasta laitaan auki :)

Sehän on loppujen lopuksi aika pieni haava, just sen kokonen että vauva kiskotaan ulos.

Mulla vaaka-arpi, 6tikkiä oli. Muuten olis parantunut siistiksi viivaksi, mutta piti availla pariin kertaan ja osittain se on rumannäkönen.

Mikä tuli että piti availla?

Haavainfektio, päästivät vanhaa verta ja eritteitä.

Millanen operaatio se uudelleen aukasu sit oli? Menit takas leikkaussaliin ja puuduttivat, vai?

Eka kerralla toimenpidehuoneeseen ja puuduttamatta päät auki :o Sattui helvetisti ja seuraavalla kertaa automaattisesti puuduttivat, se lekuri aiheestakin ihmetteli kun sanoin että edellinen ei niin tehnyt. Aivan päivystyspolin vastaanotolla hoidettiin. Eivät siis koko haavaa avanneet kuitenkaan.

Sehän on loppujen lopuksi aika pieni haava, just sen kokonen että vauva kiskotaan ulos.

Niinpä! Tällä hetkellä toi arpi on 11cm pitkä, hiuksenohut valkoinen viiva.

Alkuperäinen kirjoittaja perskyrpänen:
jasso, aina oppii uutta, mie ajattelin et se vetästään keskelle mahaa. :laugh: mutta missäs rouvien mahat siis on? :o :o

Jos multa kysyt, niin sektioo seuraavana päivänä oli mulla ainakin viel maha tallella, mut toi kuva on otettu 5-6päivää sektion jälkeen.

Niin minulla on keskellä mahaa!! Navasta alas asti. Eipä paljon bikineitä pidetä, vaikka muutoin mitat antaisivatkin myöden.. :(
Nuo arvet kuvissa olivat siistejä. Nooh.. Itse olen sitä mieltä, että jotain jälkiä saakin jäädä eletystä elämästä. Mutta olisi ne jäljet pienemmätkin voineet olla!

Alkuperäinen kirjoittaja memmu:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 84:
siisti viilto tehty,ei välttämättä oo ollu asialla tavallinen kirurgi tai kiire

Joo, ei sillä kiirettä ollut. Joku ulkomaalainen mies Oysissa leikkas.

oisko ollu ite aydin tekay..

Katsoin synnytyskertomuksesta.Leikkaajana ollut sellainen kuin Fesiuk Taras.

Ai, en oo sellasta nimeä kuullutkaan. Mulle tais aydin tekay tehdä rakenneultran, tosi symppis mies:)

Minusta taas oli tosi tympee äijä. Ylimielisen olonen ja kiire tuntu olevan. Viikolla 13 ultras multa tämän kolmannen. Jäi tosi paskan maku suuhun koko tapauksesta.

aivan ihana mies, ja komee =)
keskiviikkona ultraa taas....

Häh, siis noinko SUomessa parsitaan kasaan. Mulla itellä ulkomailla tehty sektio ja en tiedä, muttei mun sektiohaavan päälimmäisessä kerroksessa mitään tikkejä kyllä ollu. LIimattu sitten varmaan tuo päälimmäinen kerros. Sellainen veitsenviillon näköinen viilto ilman tikkejä tai tommosta makkaraa. Kyllä tuo musta vähän ikävältä näyttää omaani verrattuna.

Alkuperäinen kirjoittaja Häh:
Häh, siis noinko SUomessa parsitaan kasaan. Mulla itellä ulkomailla tehty sektio ja en tiedä, muttei mun sektiohaavan päälimmäisessä kerroksessa mitään tikkejä kyllä ollu. LIimattu sitten varmaan tuo päälimmäinen kerros. Sellainen veitsenviillon näköinen viilto ilman tikkejä tai tommosta makkaraa. Kyllä tuo musta vähän ikävältä näyttää omaani verrattuna.

Ja mä en kyllä ulkomailla antais itseeni edes leikellä :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Häh:

Ja mä en kyllä ulkomailla antais itseeni edes leikellä :laugh:

No katos jos asuu ulkomailla ja sattuu joutumaan kiireelliseen sektioon niin ei ole vaihtoehtoja. Sekä alatiesynnytyksiä että ton yhden sektion ulkomailla kokeneena en uskaltaisi varmaan Suomessa tehdä niistä mitään. Sen verran on eriä tarinaa mun omat kokemukset kavereiden kokemuksiin Suomesta. Mua on leikelty niin tasokkaassa sairaalassa, ettei SUomesta löydy ainoatakaan. Joten ei mulla kyllä ollu valittamista saamastani hoidosta.

Yhteistyössä