Sama täällä! Ap on kyllä sutjakka "tonniklubilainen"Alkuperäinen kirjoittaja Sydän:Ohoh!! Itse painan melkein saman verran ja jos laittaisin oman sivukuvani sinun sivukuvasi viereen, ei ikinä uskoisi että painamme melkein saman verran
Sori kun vastaus oli hukkunut ketjuun, lisasin sen nyt ensimmaiseen viestiin ... :hug: :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Eewok:Jestas ku vihdoin ja viimein löysin oikean vastauksen, mä oon samannäköinen, tosin oon 165cm ja 74kg. Joten oisin lisännyt pituutta ja painoa siinä suhteessa ku osaan arvioida ja oisin arvioinut joku 85-90kg. Taidat näyttää hoikemmalta kuin 122kg??
Kiitos lohdutuksesta, nuori ja lapseton No en ehka kauaa enaa..Alkuperäinen kirjoittaja minna:Sä olet nuori ja lapseton vielä, näyttää ylikilotkin paremmalta kuin vanhemmalla tai lapsia saaneella Hyvältä näytti, mulla on sama bmi, ja näytän aika paljon karummalta :ashamed:
No ei tosiaan.Alkuperäinen kirjoittaja Kukuliina:no ohhoh!! ei tosiaankaan vois uskoa!! no tämä taas todisti että bmi ei kerro koko totuutta
Onhan se juuAlkuperäinen kirjoittaja jännä:No ei tosiaan.Alkuperäinen kirjoittaja Kukuliina:no ohhoh!! ei tosiaankaan vois uskoa!! no tämä taas todisti että bmi ei kerro koko totuutta
Mutta ei kyllä kerro kuvatkaan.Luonnossa voi sitten näyttää paljon isommalta.Luulisi ainakin että 40kiloa ylimääräistä on aika vaikea kätkeä.
Oho, enpä olis arvannut noin paljoks olisin veikannut n. 90-99 kg.Alkuperäinen kirjoittaja drakonia:Arvatkaa paljon painan? Olen 177cm pitka.
(Sori hetkeet mammakalsarit :ashamed: )
http://www.aijaa.com/v.php?i=3290918.jpg
En laita kuvana tahan, koska siis huom. jos te avatte ton linkin niin en ota mitaan vastuuta teidan jarkytyksesta. Joten alkaa avatko jos LäSKI ahdistaa.....
muoks. oikea vastaus 122kg.
Kylla ma sen timmiksiki saan Tosin sillon nayttaa ku ei olis mahaa ollenkaa Joten tossa nyt se rehellinen kuva. JA kamala potsiAlkuperäinen kirjoittaja Työäiti:Toki kuvassa vaikuttaa, onko vatsa löllönä vai timminä. Jos timminä, niin sitten siinä on tosi paljon tavaraa.