Haluatteko nähä sektioarven!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JEE!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Hiano! Tosta jää minimaalisen pieni arpi. Mulla oli eka tollanen mutta toka onkin sitten tooodella kuvottava.

Pistähän kuvaa :) Mulle sanoivat et seuraava leikataan samasta kohtaa, mutta tiettyhän siitä arvesta sit taas erinäköinen tulee...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Hiano! Tosta jää minimaalisen pieni arpi. Mulla oli eka tollanen mutta toka onkin sitten tooodella kuvottava.

Pistähän kuvaa :) Mulle sanoivat et seuraava leikataan samasta kohtaa, mutta tiettyhän siitä arvesta sit taas erinäköinen tulee...

Mun pystyarvesta on otettu 3 vauvaa pois. Se ON jo ruma.

Mulla on vaaka- ja pystyarvet ja jälkimmäinen kuin hevosen sanonko-mikä. Napa suurin piirtein toisen tissin alla. Toisesta sektiosta sain 26 tikkiä! Mutta itse pidän arpiani ihanina. Syy niihin niiiiin mahtava....!

Minulle tehty kaksi sektiota. Ensimmäinen 11v sitten ja toinen 7v sitten. Ensimmäinen suunniteltu, toinen kiireellinen. Molemmissa vaakaviilto. Nykyisin lähes huomaamaton!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No mulle jäi sen takia hirvee kun sitä edellistä arpea ei otettu pois vaan viereen tehtiin uusi. Nyt läski roikkuu siinä kireän arpikudoksen päällä. Ja en todellakaan laita kuvaa :'(

Yhteistyössä