Elämässäni tapahtuu jatkuvasti ihmeitä kun rukoilen. Tässä listasin asioita:
Olen parantunut masennuksesta ja itsetuhoisista ajatuksista KERRALLA ilman mitään hoitoa. Korvastani katosi patti KERRALLA. Polveni parantuivat täysin KERRALLA, jotka olivat urheilussa kulutettu. Näitä syövästä parantumisia on useampi seurakunnassani. Tämä 18cm kasvain katosi puolen vuoden aikana ja toinen tapaus parani KERRALLA, jotka molemmat lääkäri totesi. Ihmisiä on vapautunut useita huumeista ja alkoholista KERRALLA ja myös pikkuhiljaa. Maksakirroosi parantui KERRALLA. Ihmiset ovat vapautuneet vihasta, katkeruudesta, pelosta ja häpeästä KERRALLA. Minä saan jatkuvasti ilmaiseksi kaikkea mitä tarvitsen kuten lähiaikoina auton, uuden puhelimen, nahkatakin ja uudet nahkakengät. Lisäksi saan ihmisiltä rahaa, vaikka en sitä pyydä aina kun tulee tarve. Välillä näkee näkyjä tulevasta tai saa "tiedon sanoja" eli tarkoittaa, että tulee mieleen joku asia toisen ihmisen elämästä ja kun sanoo sen toiselle on ihan ihmeissään "mistä tiedät" tai koskettaa syvästi. Näitä olen saanut paljon sellaisia tietoja asioista joita ei pysty arvata. Olen nähnyt monia muita armolahjoja, mitä Raamatussa kerrotaan. Listaa voisi jatkaa pitkään.