Haluatko kysyä jotain jolta poika huostaanotettu 4 v sitten

  • Viestiketjun aloittaja ==
  • Ensimmäinen viesti
....
mun mielestä ihan oikein sellaisille jotka oikeesti on jtn narkkareita tai jtn mut iteltä on otettu huostaan ilman mitäään perusteita ja asia on oikeuden käsittelyssä. lapsen isä sai paskanpuhumisella sukunsa kans aikaan helvetin. josta yritän yksin selvityä,eri asia jos oikeasti olsiin joku juoppo yms,mutta en ole juonut moneen vuoteen ja silloinkin yläasteella viimeksi parisiideriä,tupakkkaa en polta jne,koti siisti ja kaikki hyvin muuten.
 
==
En laiminlyönyt. Olin 16 v, isä oli kanssa perheessä, on kuitenkin 8 v mua vanhempi. Poika haluaa kovasti päästä kotio sieltä mutta mulla ei ole mitään tunteita sitä lasta kohtaan :/ Miehellä on.
 
"iki"
mun mielestä ihan oikein sellaisille jotka oikeesti on jtn narkkareita tai jtn mut iteltä on otettu huostaan ilman mitäään perusteita ja asia on oikeuden käsittelyssä. lapsen isä sai paskanpuhumisella sukunsa kans aikaan helvetin. josta yritän yksin selvityä,eri asia jos oikeasti olsiin joku juoppo yms,mutta en ole juonut moneen vuoteen ja silloinkin yläasteella viimeksi parisiideriä,tupakkkaa en polta jne,koti siisti ja kaikki hyvin muuten.
Tuskimpa ilman perusteita lapsia huostaanotetaan. :D Mainitsit vain kodista ja susta itsestä, miten hoidit lasta?
 
"madame"
[QUOTE="vieras";25336566]Normaaleilta ihmisiltä ei huostaan oteta lapsia.[/QUOTE]

joo no sä voit uskoa tohon satuusi,mut ne jotka tietää asioista,on nähnyt,tietää että asia ei aina noin ole.

Minä tiedän 1turhan huostaanoton, ja kas kun kuka vaan voi paperit lukemalla tajuta asian,viimeistään kun lukee oikeuden päätöksen. Onneksi sentään on oikeuslaitos olemassa,mutta tuo sosiaaliviranomaisten noille lapsille aiheuttama trauma ei sill ä kyllä ole hävinnyt(nämä lapset ovat kyllä jo lähes aikuisia itse kummitätinä tunsin perheen hyvin jo silloin).
 
Saraldo
Niin... mulla menis kuitenkin se lapsi puolison edelle. Eli jos olisin miehesi, ottaisin susta eron ja lapsen luokseni. Jos halua on, niin varmasti pärjää. Oletteko ylipäätään tekemisissä pojan kanssa?
 

Yhteistyössä