Haluatko kysyä jotain jolta poika huostaanotettu 4 v sitten

  • Viestiketjun aloittaja ==
  • Ensimmäinen viesti
"Molleri"
Kirjoituksistasi päätellen on todellakin hyvä, ettei lapsi asu teidän kanssa.

Sulla kaiketi asia kaihertaa jossain mielen sopukoissa kun piti tällainen aloituskin tehdä? Jos ei kiinnosta niin ei sitten kiinnosta. Mitäpä tuota vatvomaan....
 
kottari
Tää on se sama provo,joka kirjoittelee kun on antanut lapsensa pois ja lapsi ottaa yhteyttä vaikkei hän halua.
ihan sama kirjoitus tyyli.paitsi siinä tapauksessa lapsi jo iso ja tällä uusia lapsia/lapsi.
 
kruunupäässä
[QUOTE="...";25337149]normaali äiti rakastaa lastaan. narsisitinen tai tunneköyhä empatiaan kykenemätön "äiti" antaa lapsen pois koska ei rakasta lastaan.[/QUOTE]


Ise asiassa narsisti ei antaisi lastaan pois. Narsisti tarvitsee lasta pönkittämään omaa egoaan, antamaan loputonta ihailua ja kunnioitusta ja nöyrtymistä, jota hän häikäilemättömästi lapseltaan vaatii.
 
"vieras"
[QUOTE="...";25337149]normaali äiti rakastaa lastaan. narsisitinen tai tunneköyhä empatiaan kykenemätön "äiti" antaa lapsen pois koska ei rakasta lastaan.[/QUOTE]

suurinta rakkautta on myös luopuminen jos itsestä ei ole vanhemmaksi
 
"jaahas"
Ei tää oo provo, mutta saatte ihan rauhassa keskenänne kinastella, haukkua jos se teidän mielen parantaa :D
En mä usko että haukkuminen tässä tuottaa toivottua tulosta. Säälittää ja surettaa. Ei sen lapsen puolesta, koska hällä on erilaiset eväät elämään, kun mitä olisi ollut sun luonasi.
Mutta surettaa se' että jotainhan on sun kohdalla mennyt pieleen. Millasia on sun vanhemmat? Toivottavasti joskus sulle vielä kaikki valkenee..
 
==
[QUOTE="jaahas";25337786]En mä usko että haukkuminen tässä tuottaa toivottua tulosta. Säälittää ja surettaa. Ei sen lapsen puolesta, koska hällä on erilaiset eväät elämään, kun mitä olisi ollut sun luonasi.
Mutta surettaa se' että jotainhan on sun kohdalla mennyt pieleen. Millasia on sun vanhemmat? Toivottavasti joskus sulle vielä kaikki valkenee..[/QUOTE]

Ihanat vanhemmat on itsellä. Mä en sille todellakaan voi mitään että mulla ei äidin vaistot herännyt sillo nuorena. Turha tässä on nyt jälkeenpäin voivotella. On meillä nyt sillain pojan kanssa ok välit että puhun puhelimessa ym.. Mutta kotilomilla en juurikaan vietä sen kanssa aikaa.
 
"Vieras"
Miksi se on niin uskomaton asia, jos äidillä ei ole tunteita lastaan kohtaan? Miettikää miten moni isä irtautuu lapsensa elämästä täysin?
En mäkään koe, että mun olisi aivan pakko elää omien lasteni kanssa, on se sen veran raskasta verrattuna yksin elämiseen. Jos lapseni olisivat huostassa, ja heillä olisi kaikki hyvin, niin mua ei vaivaisi muu kuin se, että ympäristö ajattelisi minusta pahaa.
 
Äskeinen vieras
Mulla ei kyllä ole ihanat vanhemmat, vaan äiti oli jonkin sortin sadisti ja isä ajatteli vain mikä hänelle oli suhteessamme parasta. Vanhempani ovat siis eronneet ja asuin kaksin äitini kanssa.

Oletko ihan varma, että sulla on ihanat vanhemmat..?
 
==
Alkuperäinen kirjoittaja Äskeinen vieras;25337845:
Mulla ei kyllä ole ihanat vanhemmat, vaan äiti oli jonkin sortin sadisti ja isä ajatteli vain mikä hänelle oli suhteessamme parasta. Vanhempani ovat siis eronneet ja asuin kaksin äitini kanssa.

Oletko ihan varma, että sulla on ihanat vanhemmat..?
Olen aivan varma.
 
==
[QUOTE="jaahas";25337853]Ap mitä vanhempasi sanoivat kun tulit raskaaksi? Olivatko valmiita tukemaan ja auttamaan sua kaikessa?[/QUOTE]

Äiti oli innoissaan, oli valmis tukemaan, auttoikin kun syntyi, oli mukana arjessa auttamassa kun mies oli töissä ja vaikka miehen kanssa asuttiin.
 
Hiin
[QUOTE="Lellu";25336643]Ei ole tavallista, että normaalijärjellä ja normaalilla tunne-elämällä varustettu ihminen ei kykenisi kiintymään omaan jälkikasvuunsa. Toisaalta 16-vuotias on hyvin nuori ja kypsymätön molemmilla edellä mainituilla osa-alueilla...

Rohkea päätös aikanaan, ap! Missä lapsi on nyt? Miksi tuntuu hankalalle antaa kiintymyssuhteen syntymiselle mahdollisuus, nyt kun olet aikuinen? Osaatko ajatella tilannetta (äidin hylkäämiseksi joutumista) lapsen kannalta?[/QUOTE]

Vastaatko, ap, myös tähän?
 
Ei sinänsä ihme, että niitä lapsensurmia tapahtuu, kun asenne on tämä. Haukutaan nainen epäkelvoksi vaikka on tehnyt ihan oikein huomatessaan, ettei hänestä ollutkaan siihen hommaan. Pitäisi vaan hampaat irvessä jatkaa ja toivoa, ettei pää sekoa.
 
==
[QUOTE="jaahas";25337948]Eikä tapauksessasi olisi siis järkevintä että tapaisit lastasi vaan viranomaisten kanssa?[/QUOTE]

Minkäköhän takia viranomaisten seurassa? En todellakaa ole vaarallinen lapselle tai muuta. Isä on tekemisissä lapsen kanssa enemmän.
 

Yhteistyössä