?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja baby butterfly:ap olen itsekin espoosta ja kiinnostaisi tietää tämä sinun uudisalueesi joka ei ole varakasta seutua kuitenkaan. vastaat ilmeisesti vain ympäripyöreitä kun et osaa muutakaan...
Alkuperäinen kirjoittaja mies:paljonko on sinun tasoituksesi? entä miehesi?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Chala:Minua jäi kiinnostamaan missä seurassa tyttäresi luistelevat?
en taida paljastaa
Alkuperäinen kirjoittaja ennustaja:Onko sinulla yhtään ystävää?
Alkuperäinen kirjoittaja Chala:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Chala:Minua jäi kiinnostamaan missä seurassa tyttäresi luistelevat?
en taida paljastaa
Ohho. Suuri salaisuus, vai eikö tule sopivaa mieleen?No ei, kiva jos menee hyvin
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja baby butterfly:ap olen itsekin espoosta ja kiinnostaisi tietää tämä sinun uudisalueesi joka ei ole varakasta seutua kuitenkaan. vastaat ilmeisesti vain ympäripyöreitä kun et osaa muutakaan...
Alkuperäinen kirjoittaja Chala:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Chala:Minua jäi kiinnostamaan missä seurassa tyttäresi luistelevat?
en taida paljastaa
Ohho. Suuri salaisuus, vai eikö tule sopivaa mieleen?No ei, kiva jos menee hyvin
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ennustaja:Onko sinulla yhtään ystävää?
on, parhaimmat ystäväni ovat ala-aste ajoista..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Veikkaan että ap on koulutukseltaan opettaja. Vastaukset ovat sopivan napakoita ja asiallisia!
Alkuperäinen kirjoittaja Pyh:Alkuperäinen kirjoittaja Chala:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Chala:Minua jäi kiinnostamaan missä seurassa tyttäresi luistelevat?
en taida paljastaa
![]()
Ja miksi et? Tyhmäkö olet vai pelkästään yksinäinen?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Veikkaan että ap on koulutukseltaan opettaja. Vastaukset ovat sopivan napakoita ja asiallisia!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ps. Jotenkin toi maajohtajan palkka kuulostaa kyllä vähän yläkanttiin, munkin mies on johtaja yhdessä ihan isossa valtakunnallisessa firmassa ja palkka 7000e,,
Alkuperäinen kirjoittaja ???:Alkuperäinen kirjoittaja baby butterfly:ap olen itsekin espoosta ja kiinnostaisi tietää tämä sinun uudisalueesi joka ei ole varakasta seutua kuitenkaan. vastaat ilmeisesti vain ympäripyöreitä kun et osaa muutakaan...
Sehän oli itsestään selvää. Se on tätä Saunalahti - Kauklahti -väliä, jossa kivitalot ovat toisissaan kiinni, ja ihmiset maksavat maltaita siitä, että heidän jättisuurista ikkunoistaan näkyy naapurin ikkunoista sisään. Mielettömän hienoa! Kaikkihan tuota haluavat, kun eivät pysty maksamaan itselleen tonttia esimerkiksi Suvisaaristosta tai Westendistä
Ja tämänhän ap jo myönsikin - siis alueen - ei perusteita![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:no, eiköhän niitä googlella olisi löytynyt, jos ei luistelisi=)
Alkuperäinen kirjoittaja ???:Alkuperäinen kirjoittaja baby butterfly:ap olen itsekin espoosta ja kiinnostaisi tietää tämä sinun uudisalueesi joka ei ole varakasta seutua kuitenkaan. vastaat ilmeisesti vain ympäripyöreitä kun et osaa muutakaan...
Sehän oli itsestään selvää. Se on tätä Saunalahti - Kauklahti -väliä, jossa kivitalot ovat toisissaan kiinni, ja ihmiset maksavat maltaita siitä, että heidän jättisuurista ikkunoistaan näkyy naapurin ikkunoista sisään. Mielettömän hienoa! Kaikkihan tuota haluavat, kun eivät pysty maksamaan itselleen tonttia esimerkiksi Suvisaaristosta tai Westendistä
Ja tämänhän ap jo myönsikin - siis alueen - ei perusteita![]()
Alkuperäinen kirjoittaja lisko harmailee:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ps. Jotenkin toi maajohtajan palkka kuulostaa kyllä vähän yläkanttiin, munkin mies on johtaja yhdessä ihan isossa valtakunnallisessa firmassa ja palkka 7000e,,
Tota mäkin mietin...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oletko terveydenhoitaja? Tuntuu että lapset ovat hyvin hoidettuja ja harrastuksetkin kehittäviä..