S
ss
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Käytättekö julkisia terveyspalveluja? Vai..?
muakin kiinnostaa tämä. aina kunnalliseen, eikö niin? hammaslääkäristä lähtien?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oletko ruma? Oletko ajatellut käyväsi kauneusleikkauksessa?
Alkuperäinen kirjoittaja e:Alkuperäinen kirjoittaja ter:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko teillä lemmikkieläimiä?
ei toisella tytöistämme on astma ja pienemmällä pojista astmaa tutkitaan parhaillaan
Et ole tainnut imettää?
Ihan niin kuin imetys antaisi 100% suojan astmaa vastaan... Hei herätys... (Äitini imetti sekä minua että veljeäni noin puolitoistavuotiaiksi. Veljelläni on todettu astma, minulla ei. Ai niin, ja äidillänikin on astma! Mutta eihän tällä varmaan mitään tekemistä ole perinnöllisyyden kanssa, vaan pelkästään imetyksen??)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minkälaisella alueella asutte?
Alkuperäinen kirjoittaja tavan duunari:Oletko tai koetko olevasi jollain lailla paremmassa asemassa tai muuten vaan parempi kuin muut palstan mammat?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oletko ruma? Oletko ajatellut käyväsi kauneusleikkauksessa?
en ole ruma. Nuorempana tein katalogimallin töitä (olen liian lyhyt lavamalliksi) ja ensimmäistä lastani odottaessa tein äitiysvaatemainoksia. Nyt kasvoissani on toki hieman juonteita ja ainakin aamuisin olen hieman "rähjääntyneen" näköinen, johtunee yöheräilyistä
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minkälaisella alueella asutte?
Espoossa asumme, mutta emme perinteisillä "rikkaiden" alueella, kuten Westendissä tai Jedassa. Suht uudella alueella, joka kylläkin on meren äärellä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tekeekö mies johtajana pitkää päivää?
Haluaisitko että olisi ammatiltaan joku muu ja vaikka lyhemmät työpäivät sitten (vaikka palkka ehkä reilusti alenisi)?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja hohhoi:jos tienaat melkein 20 tonnia kuukaudessa, kuinka paljon rahaa menee hyväntekeväisyyteen, paljonko, ja mihin menee. kysyin jo kerran mutten näytä saavan vastausta.
lahjoitamme joskus ihan peruskeräyksiin, emme isoja rahoja
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minkälaisella alueella asutte?
Espoossa asumme, mutta emme perinteisillä "rikkaiden" alueella, kuten Westendissä tai Jedassa. Suht uudella alueella, joka kylläkin on meren äärellä
Alkuperäinen kirjoittaja baby butterfly:jaksoi kyllä naurattaa. Ensinnäkin jos asiasiasi on noi hyvin,miksi tulet sitä todistelemaan tänne tuiki tuntemattomille ihmisille? Mikä saa sut ajattelemaan että kiinnostaa? Kuulostat todella itseäasi täynnäolevalta ja ette edes anna rahaa hyväntekeväisyyteen vaikka leuhkit että rahaa on. Sääli että nykyään ei osata rahaa arvostaa enään yhtä paljon kun aiemmin. Minua ainakin hävettäisi leuhkia miehen tuotoilla. Kun te eroatte sulle ei jää paskaakaan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hm:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oletko ruma? Oletko ajatellut käyväsi kauneusleikkauksessa?
en ole ruma. Nuorempana tein katalogimallin töitä (olen liian lyhyt lavamalliksi) ja ensimmäistä lastani odottaessa tein äitiysvaatemainoksia. Nyt kasvoissani on toki hieman juonteita ja ainakin aamuisin olen hieman "rähjääntyneen" näköinen, johtunee yöheräilyistä
hm. eli oletko rikkaasta perheestä jolla suhteita? ei mallin töihin muuten lyhyet ja rumat pääse. (et kerro että olsiit kauniskaan)
Alkuperäinen kirjoittaja huh:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja naapuri:paljonko teillä on lainaa?
en tiedä..olisiko.. ehkä karvan alle 150 000euroa
Teillä on mielettömästi lainaa!!!
Alkuperäinen kirjoittaja mies:Onko 30% vero paljon? Eikö taloudenhoitaja osaa keittä puuroa? Paljonko hänen palkka on? Kuinka isoja geishakuulia 7 lapsen äiti käyttää?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja baby butterfly:jaksoi kyllä naurattaa. Ensinnäkin jos asiasiasi on noi hyvin,miksi tulet sitä todistelemaan tänne tuiki tuntemattomille ihmisille? Mikä saa sut ajattelemaan että kiinnostaa? Kuulostat todella itseäasi täynnäolevalta ja ette edes anna rahaa hyväntekeväisyyteen vaikka leuhkit että rahaa on. Sääli että nykyään ei osata rahaa arvostaa enään yhtä paljon kun aiemmin. Minua ainakin hävettäisi leuhkia miehen tuotoilla. Kun te eroatte sulle ei jää paskaakaan.![]()
jaksoi tämä kiinnostaa ainakin 5 sivun verran. Ja uskon antavani hyväntekeväisyyteen paljon enemmän, kuin keskiverto suomalainen
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja baby butterfly:jaksoi kyllä naurattaa. Ensinnäkin jos asiasiasi on noi hyvin,miksi tulet sitä todistelemaan tänne tuiki tuntemattomille ihmisille? Mikä saa sut ajattelemaan että kiinnostaa? Kuulostat todella itseäasi täynnäolevalta ja ette edes anna rahaa hyväntekeväisyyteen vaikka leuhkit että rahaa on. Sääli että nykyään ei osata rahaa arvostaa enään yhtä paljon kun aiemmin. Minua ainakin hävettäisi leuhkia miehen tuotoilla. Kun te eroatte sulle ei jää paskaakaan.![]()
jaksoi tämä kiinnostaa ainakin 5 sivun verran. Ja uskon antavani hyväntekeväisyyteen paljon enemmän, kuin keskiverto suomalainen