Haluatko kurkata meidän vessaremontin etenemistä??

remppaaja täälläkin
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Alkuperäinen kirjoittaja remppaaja täälläkin:
hei, tuo allas on just semmoinen minkä mä haluaisin yläkerran veskiin! mistäs löysitte ja paljonko maksoi?
Idon allas... olisko ollut jotain 400 huituvilla... löytyy kuitenkin Idon kuvastoista.
tänks! pitääpä tarkistaa, näyttää niin hyvältä. :)
 
hemuli
No kyllä mielestäni pitäisikuitenkin vessa vessaksi tunnistaa... nykyään tehdään niin "kodinomaisia" vessoistakin.
Tuolla kyllä tuntuisi niinkuin vääntäisi torttua olohuoneessa, eli hiukan kornia.
 
tietäväinen
Mä olisin myös laittanut enemmän valkoista tasapainottamaan vessaa. Ihan liian tumma nyt, kaikki hukkuu tuohon tummuuteen. Ihana tuo peili, varmaan parasta tuossa vessassa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oletteko itse suunnitelleet?

Onnittelut ihan hemmetin hienosta vessasta!! :)

Jep, ollaan. Just meidän väristä ja tyylistä. Paskis on talon komein huone, nyt pitää alkaa laittamaan muitakin huoneita samaan henkeen... :whistle:

Ja joku kaipasi sitä valkoista, niin juu sitä ei veskistä löydy kuin tuosta peilistä pöntöstä ja lavuaarista. Vaaleen harmaa on yksi ehjä seinä, ei valkoinen. Ja itseasiassa kun muutettiin, niin kaikki valkoset seinät sai kyytiä. Muutama katto odottelee edelleen muodonmuutosta ja varmaan tuota tummaa ruskeaa tulee nekin, toi onnistu nyt niin hyvin.
 

Yhteistyössä