Niinpä, me kun vaan laitettiin vanha kuntoon, niin ei tarvinnu siitä huolehtia.Alkuperäinen kirjoittaja VanHelsing:rakennusluvan saaminen luultavasti vie eniten aikaa :/
Niinpä, me kun vaan laitettiin vanha kuntoon, niin ei tarvinnu siitä huolehtia.Alkuperäinen kirjoittaja VanHelsing:rakennusluvan saaminen luultavasti vie eniten aikaa :/
mut nätti kylppäri teillä =)Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Niinpä, me kun vaan laitettiin vanha kuntoon, niin ei tarvinnu siitä huolehtia.Alkuperäinen kirjoittaja VanHelsing:rakennusluvan saaminen luultavasti vie eniten aikaa :/
tack so mycket =)Alkuperäinen kirjoittaja VanHelsing:mut nätti kylppäri teillä =)
toivottavasti meidänki onnistuu.....
Idon allas... olisko ollut jotain 400 huituvilla... löytyy kuitenkin Idon kuvastoista.Alkuperäinen kirjoittaja remppaaja täälläkin:hei, tuo allas on just semmoinen minkä mä haluaisin yläkerran veskiin! mistäs löysitte ja paljonko maksoi?
tänks! pitääpä tarkistaa, näyttää niin hyvältä.Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Idon allas... olisko ollut jotain 400 huituvilla... löytyy kuitenkin Idon kuvastoista.Alkuperäinen kirjoittaja remppaaja täälläkin:hei, tuo allas on just semmoinen minkä mä haluaisin yläkerran veskiin! mistäs löysitte ja paljonko maksoi?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oletteko itse suunnitelleet?
Onnittelut ihan hemmetin hienosta vessasta!!