haluan vierasta miestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja petturi ja petetty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

petturi ja petetty

Vieras
Olen varattu nainen ja parisuhteemme on ollut jo kauan todella kuivaa. Miestä ei ole kiinostanut pitkään aikaan, ainakaan arkisin ja itse olen huomannut, ettei tee yhtään mieli, olen jopa alkanut pelkäämään, etten kohta saa edes orgasmia.
olen tavnnut ihanan miehen ja välillämme on todella vetovoimaa... olen aivan märkä hetkessä, kun hän suutelee minua jne. emme ole vielä päätyneet sänkyyn. Jotenkin vaan arveluttaa kun en enää haluaisi pettää miestäni kenenkään kanssa. Toisaalta oma elämäni on niin kuivaa ja arkista, että tämä mies saa minut tuntemaan itseni todella ihanksi ja halutuksi. Haluaisin siis piristystä päivääni ilman mitään ihmissuhdesotukuja.

Jokaisen omassa päätäntävallassa,mitä ITSE haluaa.

Minä koin tuon saman,mitä kirjoitit.
Lopulta se meni seksiin (tuo mieskään ei ollut vapaa).

Oma siippa sai tietää.Raivostui,halusi minut takasin,
-mutta minä halusin eron.

Hän tunnusti itsekin pettäneensä minua jo vuosia...
(tunnusti vasta kun sai tietää minun juttuni).

Jokainen saa vastata teoistaan ,tein sen itseni takia.

Nykyään meillä molemmilla on omat elämämme ja
kumppanimme =) Ero oli meille se oikea päätös.

Olimme liitossa vain "tottumuksesta"kuin kämppäkamut.

Minä olen myös kokenut tuon tilanteen. Oman mieheni kanssa seksistä kyllä nauttii mutta se on aina sitä samaa eikä hän edes yritä "herättää" minua kokonaan. Yritänköhän minä itse?

No viime viikonloppuna koin tilanteen jota en olisi uskonut mahdolliseksi... Aivan uskomaton mies! lyhyetkin suudelmat tuntuivat kuin- vaikea selittää.. kaikki ikään kuin sumeni. Halusin tätä miestä enemmän kuin mitään koskaan ennen. MUTTA se kirottu omatunto! Nyt en tiedä olenko katkerampi siitä että tiedän mitä voisin saada vai siitä ettei oma mieheni kosketa minua niin? Eikö hän osaa vai eikö hän halua?

Katkeruutta lisää vielä se että mieheni on pettänyt minua ja jäänyt siitä kiinni. Mielestäni minulla olisi ollut täysi oikeus olla toisen kanssa. En vaan pystynyt siihen... ARGH \|O
Pakko koittaa ajatella muuta!

Yhteistyössä