Haluan tilata nämä mekot! Mielipiteitä kiitos! Onko joukossa jotain ei niin kiva?

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Voi jessus sua!!! Sä vedät herneet jos sun mekkoja sanoo mummomaisiksi, mutta itse sujuvasti heittelet lunttua ja tyrkkyä???

Sä oot kyllä ilkee.

Ja hei, todellakin clubeilla nauretaan mummotyyliset pihalle. Mikähän tuo sun clubis on, marttakerho?
Mä jo pyysin anteeksi etukäteen noita rumia ilmaisuja, mutta ei sille oikein muutakaan sanaa ole, mitä noista vaatteista mulle tulee mieleen.
 
7thHeaven
Tollaiset mekot on enemmän ku yleisiä Helsingin clubeilla. Osa noista Milannan mekoista näyttää lähinnä juhlakäyttöön sopivammilta, mutta muuten aika perus bilemeininkiä. 2. ja 5. sopisi hyvin myös arkeen hillityiden, tasapainottavien asusteiden kanssa.
 
Tollaiset mekot on enemmän ku yleisiä Helsingin clubeilla. Osa noista Milannan mekoista näyttää lähinnä juhlakäyttöön sopivammilta, mutta muuten aika perus bilemeininkiä. 2. ja 5. sopisi hyvin myös arkeen hillityiden, tasapainottavien asusteiden kanssa.
Joo,harvemmin Helsingissä clubeilla näkee farkkumekkoja. :)
Enkä nyt sano,et Riepun mekossa olisi jotain vikaa,kun en ole edes nähnyt.
 
"minä"
[QUOTE="noksu";25903251]Aina vaan parane. "Meillä päin ei olla totuttu" ihan ku jostain keskisuomalaisesta pikkukylästä vuonna -60. Mitäs sitten tehdään kun pistään jonkun silmään, katsotaan pahalla vai?
Ja oikeasti, kiinnostaako jotain että pistääkö jonkun silmään vai ei?

Mä en ymmärrä. Mulla on ainakin ihan taivaallisen sama jonkun mamman mulkoilut kun olen puistossa minarilla, saapa jotain kerrottavaa kotona. Ja toiseksi, en tiedä missä on tämä "Milannan päin" mutta kuvittelen että S-market vaikkapa Nivalassa edustaa aika vanhoillista seutua ja ihan iloisesti sielläkin voi korkkareilla ja lyhyellä mekolla käydä (anteeksi Nivalalaiset ja terkkuja sinne yhdeltä kesäasukkaalta). Ja mummun kanssa jopa.

Hankkikaa nyt mammat ihan oikeasti itsellenne..jotain kun pari hassu mekkoa saa teidät noin mahdottoman järkytyksen valtaan. Mä ymmärtäisin jos niissä mekoissa olis nännihalkiot tai jotain.[/QUOTE]

No täällä Varsinais-Suomen suurimmassa kaupungissa asuvana voin sanoa, että 15 cm korot ja vesirajaa hipova hame Citymarketissa saa aikaan myötähäpeän tunteita. En tiedä sitten missä itse asut jos tällainen vaatetus on arkipäivää. Yökerhoissa asia on aivan eri.

Ja kyllä, käytän mekkoja ja korkoja mutta hillitysti. Perseen vilkkuminen ja toikkarointi liian korkeilla koroilla ei kuulu ruokakauppaan.
 
"noksu"
[QUOTE="minä";25903319]No täällä Varsinais-Suomen suurimmassa kaupungissa asuvana voin sanoa, että 15 cm korot ja vesirajaa hipova hame Citymarketissa saa aikaan myötähäpeän tunteita. En tiedä sitten missä itse asut jos tällainen vaatetus on arkipäivää. Yökerhoissa asia on aivan eri.

Ja kyllä, käytän mekkoja ja korkoja mutta hillitysti. Perseen vilkkuminen ja toikkarointi liian korkeilla koroilla ei kuulu ruokakauppaan.[/QUOTE]

Kuka tässä perseen vilkkumisesta ja koroilla toikkaroinnista mitään puhunut? Ei kai se tarkoita että jos sulla on tapana niillä 3cm koroilla heittää lipat lihatiskin eteen että se pätee kaikkiin.
Ja olen käynyt ja asunutkin jopa tuolla Varsinais-Suomen suurimmassa kaupungissa enkä vieläkään tajua että mikä lyhyessä hameessa kesällä on niin kamalaa? Ja koroissa. Nuo ap:n laahushameet ei toki ole kauppavaatteita.
 
Ja miksi on epänormaalia katsella vaatteita itselleen..
jos lapselle on jo kaikki hommattuna?
Kyllä minäkin olen haaveillut mekoista ym joita tahdoin ostaa,kunhan vauva on syntynyt ja kroppa palannut entisiin mittoihin.
 
rietas
Kyllä mä koen myötähäpeää siitä, että esim juhliin suomalaiset todellakin alipukeutuu. Se sama tunika, jota pidetään töissä, pistetään päälle myös hienoihin hääjuhliin. Ja sinisten farkkujen tilalle vaihdetaan mustat farkut. Ja jalassa ne iänikuiset kävelykengät.
 
rietas
[QUOTE="Vieras";25903480]Rumat ne vaatteilla koreilee, sanoo sananlasku.[/QUOTE]

Joo. Suomalainen sananlasku. Joku iänvanha sananlasku. Tällaiset muinaisjänne-ajatuksethan ne onkin iskostuneet meidän mieliimme vahvasti.

Onko yllätys, ettei suomalaisia tunneta maailmalla tyylikkäinä saati muodikkaina.
 
"noksu"
[QUOTE="Vieras";25903480]Rumat ne vaatteilla koreilee, sanoo sananlasku.[/QUOTE]

Eli sen takia mammat varustaa muksujaan entistä hurjemmin ja kalliimmin? Eiku mites se nyt menikään? "Laatu ja mukavuus on meille tärkeintä, sitten vasta merkki.." (niin varmaan)
 

Yhteistyössä