Haluan tilata nämä mekot! Mielipiteitä kiitos! Onko joukossa jotain ei niin kiva?

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
dff
mä just kirjoitin yhdelle:D että mun äiti mulle pisti korot kun olin 9v jo. Korot kun on päällä, mulle on paljon mukavampi olla kun jopa lenkareilla:D. Mä kun tein tanssijana työt niin oli päällä jopa noin 20cm korot ja tanssinut niiden kaa ja pusyynyt pystyyssä hyvin
Kävelitkö sä sisällä alkuun korkokengissä, siis silloin lapsena? Tota mäkin ehkä voisin kokeilla, kun en mä alkuun mihkään julkisille paikoille kehtaa mennä vaappumaan...:D
 
Venakko Milanna
Kävelitkö sä sisällä alkuun korkokengissä, siis silloin lapsena? Tota mäkin ehkä voisin kokeilla, kun en mä alkuun mihkään julkisille paikoille kehtaa mennä vaappumaan...:D
en oikeastaan, en ainakaan muista:) ihan ulos heti ja koulussa ne oli aina päällä melkein, eli helpoa oli, ehkä kun pieni olin...

Kannatta heti oikeastaan treenata jossain, tasapaino tulee parempi, kun hermostut että pitää käveleminen onnistua:D tai vaikka shampanja pullon juot, mulla aina kännissä tasapaino vaan paranee:LOL:
 
joopa joo
En kyllä viihtyis tuollaisissa ihan arkena, vaikka kropan puolesta voisin pitääkin. Enkä edes juhliin tuollaisia. Liian prameilevia mun makuun. Viihdyn kotosalla kollareissa ja topissa =)
 
"Mutsi"
Saahan sitä ihminen pukeutua juuri niinkuin haluaa. Itse en tuntisi oloani kotoisaksi arkisin tuollaisissa mekoissa; ei silti, että olisi kroppaakaan laittaa tuollaisia päälle.
 
"minä"
Meillä päin (samalla suunnalla asun kuin Milanna) ei olla totuttu naisiin, jotka pukeutuvat korkkareihin ja minihameisiin ruokakauppaan. Ainoat poikkeukset taitavatkin olla itänaapurin matamit, jotka kyllä pistävät silmään. Eikä aina niin positiivisessa mielessä.
 
....
Kaikki saavat pukeutua ihan miten haluavat :) Itsellä ei kyllä rohkeus riittäisi pitää arkena tuollaisia mekkoja, mutta yökerhoon voisin laittaakin.

Mites Milanna aiot mahtua noihin mekkoihin? Vai onko se tärkeintä, että mekko on mahdollisimman paljastava, sopivuudesta viis? Tuli vaan mieleen siitä sun lähettämästä turvonneesta norsun jalasta, että noihin mekkoihin on vielä matkaa.
 
rietas
[QUOTE="minä";25903090]Meillä päin (samalla suunnalla asun kuin Milanna) ei olla totuttu naisiin, jotka pukeutuvat korkkareihin ja minihameisiin ruokakauppaan. Ainoat poikkeukset taitavatkin olla itänaapurin matamit, jotka kyllä pistävät silmään. Eikä aina niin positiivisessa mielessä.[/QUOTE]

Olis kyllä mukavaa, jos naisten muoti menis edes vähän naisellisempaan suuntaan. Olis ihana pukeutua kauniisiin mekkoihin ja korkkareihin muulloinkin kuin vain juhliin, eikä aina kulkea farkuissa tai verkkareissa (huom kärjistys).
 
flowerdress
Just toi toisiks viimeinen oli minusta kauhein, huomasit että olit kirjoittanu perään et oli just sun suosikki! Muut menetteli jos tuosta tyylistä tykkäisin tai ois kroppaa niihin. Tuosta kukkaprintistä tulee liikaa joku dallas- ja dynastia sarjat mieleen.
 
"vieras"
Noista kaikki näyttäis mun päällä ihan kammottavilta, mutta jos joku jolla kroppa noihin paremmin sopii haluaa pitää niin ei mulla ainakaan tuu heti mieleen mikään halpis tyrkky. Kivoja ja pirteitä kolttuja! En myöskään ymmärrä ketä se haittaa jos joku muu haluaa pukeutua noihin arkenakin vaikka sinne hiekkalaatikolle. Sitten jos tämä äiti minihameessa valittaa että tuulee kylmästi niin voi aiheellisesti sanoa että kannattaisiko pukeutua sään mukaan.
 
[QUOTE="Kiira";25902834]Muistan kun sä esittelit täällä mummokuteitasi. Sun on parasta olla sanomatta nyt yhtään mitään, seniori :D[/QUOTE]

Tyylejä on monenlaisia, mutta mun vaatteet kyllä mitään mummotyyliä oo :D. Tosin ei ne tuollaisia lunttukuteitakaan oo (anteeksi ruma ilmaisu, mutta siltä nuo Venakon esittelemät mekot mun silmissäni näyttää, ei voi mitään), siinä oot oikeassa.
 
Tyylejä on monenlaisia, mutta mun vaatteet kyllä mitään mummotyyliä oo :D. Tosin ei ne tuollaisia lunttukuteitakaan oo (anteeksi ruma ilmaisu, mutta siltä nuo Venakon esittelemät mekot mun silmissäni näyttää, ei voi mitään), siinä oot oikeassa.
Niin tyylejä on monia ja kun aiemmin sanoit,ettet usko että noi on trendikkäitä vaatteita..niin meneppä johonkin clubille katsomaan miten sinne ihmiset pukeutuu. :)
Tollasia tuubimekkoja ja röyhelöhörhökuteita siellä näkee.. :)
 
rietas
Tyylejä on monenlaisia, mutta mun vaatteet kyllä mitään mummotyyliä oo :D. Tosin ei ne tuollaisia lunttukuteitakaan oo (anteeksi ruma ilmaisu, mutta siltä nuo Venakon esittelemät mekot mun silmissäni näyttää, ei voi mitään), siinä oot oikeassa.
Anteeks vaan, monen silmissä ne sun kolttus näyttää mummotyylisiltä eikä tulis mieleenkään nimitellä noita Venakon esittelemiä mekkoja lunttukuteiksi. Et mitään rumempaa nimitystä keksinyt?
 
jotkut sanoo että ap on nolo, mä en kyllä ymmärrä miten voi olla nolo jos haluaa näyttää hyvältä. pitäskö sitä verkkareissa ja tuulitakissa olla aina? jokaisella on oma tyylinsä, tuskin se kenestäkään noloa tekee.
 
"minä"
Olis kyllä mukavaa, jos naisten muoti menis edes vähän naisellisempaan suuntaan. Olis ihana pukeutua kauniisiin mekkoihin ja korkkareihin muulloinkin kuin vain juhliin, eikä aina kulkea farkuissa tai verkkareissa (huom kärjistys).
Naisellisesti pukeutuminen ei todellakaan vaadi niitä 15cm korkoja ja minihameita. Itse pukeudun naisellisesti ja käytän mekkoja ja korkoja, mutta hillitysti. Taitolaji tämä pukeutuminen :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25903196:
Niin tyylejä on monia ja kun aiemmin sanoit,ettet usko että noi on trendikkäitä vaatteita..niin meneppä johonkin clubille katsomaan miten sinne ihmiset pukeutuu. :)
Tollasia tuubimekkoja ja röyhelöhörhökuteita siellä näkee.. :)
Juu no en tiedä, millaisilla clubeilla sie käyt, mutta niissä paikoissa joita täällä suunnalla on tarjolla - naurettaisiin kyllä pihalle tuollaisiin tyrkkymekkoihin pukeutuneet.
 
"Mutsi"
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25903196:
Niin tyylejä on monia ja kun aiemmin sanoit,ettet usko että noi on trendikkäitä vaatteita..niin meneppä johonkin clubille katsomaan miten sinne ihmiset pukeutuu. :)
Tollasia tuubimekkoja ja röyhelöhörhökuteita siellä näkee.. :)
Ihanko oikeesti? Minä taidan olla tulossa vanhaksi, todellakin, mutta eipä sitä paljoa clubeilla tule kyllä pyörittyäkään enää.
 
[QUOTE="minä";25903207]Naisellisesti pukeutuminen ei todellakaan vaadi niitä 15cm korkoja ja minihameita. Itse pukeudun naisellisesti ja käytän mekkoja ja korkoja, mutta hillitysti. Taitolaji tämä pukeutuminen :)[/QUOTE]

Just meinasin kirjoittaa samaa, että kummallinen käsitys, että naisellisuus vaatisi hullun korkeat korot, vesirajaminarin ja tissivaon esittelyä... itse en ole erityisen naisellinen vaikka mekkoja käytänkin, mutta naisellisimmat tuntemani tyypit eivät todellakaan pukeudu tyrkky-lookiin, vaan huomattavan paljon hillitymmin.
 
riets
Juu no en tiedä, millaisilla clubeilla sie käyt, mutta niissä paikoissa joita täällä suunnalla on tarjolla - naurettaisiin kyllä pihalle tuollaisiin tyrkkymekkoihin pukeutuneet.
Voi jessus sua!!! Sä vedät herneet jos sun mekkoja sanoo mummomaisiksi, mutta itse sujuvasti heittelet lunttua ja tyrkkyä???

Sä oot kyllä ilkee.

Ja hei, todellakin clubeilla nauretaan mummotyyliset pihalle. Mikähän tuo sun clubis on, marttakerho?
 
rietas
[QUOTE="minä";25903207]Naisellisesti pukeutuminen ei todellakaan vaadi niitä 15cm korkoja ja minihameita. Itse pukeudun naisellisesti ja käytän mekkoja ja korkoja, mutta hillitysti. Taitolaji tämä pukeutuminen :)[/QUOTE]

Miten mun olis pitänyt asia esittää, että sen ymmärtäisi..? Ei tuo miehekästäkään pukeutumista ole, hameet ja korkkarit, vai mitä? ;)
 
"noksu"
[QUOTE="minä";25903090]Meillä päin (samalla suunnalla asun kuin Milanna) ei olla totuttu naisiin, jotka pukeutuvat korkkareihin ja minihameisiin ruokakauppaan. Ainoat poikkeukset taitavatkin olla itänaapurin matamit, jotka kyllä pistävät silmään. Eikä aina niin positiivisessa mielessä.[/QUOTE]

Aina vaan parane. "Meillä päin ei olla totuttu" ihan ku jostain keskisuomalaisesta pikkukylästä vuonna -60. Mitäs sitten tehdään kun pistään jonkun silmään, katsotaan pahalla vai?
Ja oikeasti, kiinnostaako jotain että pistääkö jonkun silmään vai ei?

Mä en ymmärrä. Mulla on ainakin ihan taivaallisen sama jonkun mamman mulkoilut kun olen puistossa minarilla, saapa jotain kerrottavaa kotona. Ja toiseksi, en tiedä missä on tämä "Milannan päin" mutta kuvittelen että S-market vaikkapa Nivalassa edustaa aika vanhoillista seutua ja ihan iloisesti sielläkin voi korkkareilla ja lyhyellä mekolla käydä (anteeksi Nivalalaiset ja terkkuja sinne yhdeltä kesäasukkaalta). Ja mummun kanssa jopa.

Hankkikaa nyt mammat ihan oikeasti itsellenne..jotain kun pari hassu mekkoa saa teidät noin mahdottoman järkytyksen valtaan. Mä ymmärtäisin jos niissä mekoissa olis nännihalkiot tai jotain.
 

Yhteistyössä