Haluan rakastua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rosahdus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rosahdus

Jäsen
07.11.2007
415
0
16
Kun miehen kanssa on takana jo pitkälti toistakymmentä vuotta yhteiseloa, niin nyt on jotenkin tullut tunne, että minä haluaisin tuntea vielä joskus sen palavan ihastumisen ja rakastumisen tunteen... suhteemme on ihan ok, mutta kyllähän siitä on jo ajat sitten kadonnut se kiihkeä rakastumisen tunne.

Pitääköhän tässä keksiä itselleen joku salaihastus tai jotain. Liekö tämä joku kriisi, mut ahdistaa ajatus, että enkö saa tuntea rakastumisen tunnetta enää koskaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Rosahdus:
Alkuperäinen kirjoittaja vihreemamba:
voihan sitä rakastua omaan mieheen uudelleen....

No juu, tämä olisi se paras mahdollinen tilanne. Mutta oiskos vinkkejä, että kuinka herätellä sitä tunnetta ihan kunnolla omaa miestä kohtaan?

yleensä se tapahtuu kun sattuu jotain todella epämiellyttävää, kuten joku iso vahinko että toiselta meinaa henki lähteä esim.. itse tiedän tuon tunteesi, mutta muistan olla kiitollinen näistä viimeisistä päivistä, koska niitä ei sitten enää ikinä saa takas.

Ajattelin sitäkin, että nyt voisi olla hyvä päästä vähän viihteelle ja tyydyttää tätä "tarvettaan" viattomalla flirtillä vastakkaisen sukupuolen kanssa. Jotenkin saisi sillä tavoin nostatettua sitä tunnetta, että olen vielä haluttava jne. Ainakin tähän saakka olen rajani tuntenut ja flirtti on tosiaan jäänyt viattomalle asteelle, joten ehkä homma toimisi nytkin ;)

Jos haluat lähentyä miehesi kanssa, ei se viatonkaan flirtti toisten kanssa hirveästi auta... Jos on yhteisissä haaveissa olla enemmän lätkässä toisiinsa niin menette treffeille. Valmistaudutte eri paikoissa, sitten kävelette käsi kädessä leffaan, pussailette leffan aikanakin jne.

Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
eiks sun miehes sit sano kohteliaisuuksia yms? eikö hän sit flirttaile eli eiks teil oo flirttiä toistenne kanssa kun pittää haluta flirttailla vieraiden kans?

Kyllä parisuhde tuntuu tällä hetkellä sen verran arkipäiväistyneeltä puolin ja toisin, että flirtti siinä jää välillä aika vähiin. Peiliin saan katsoa siinä asiassa, eihän se yksin miehen vika ole :ashamed: Jotenkin pitäisi saada kehiteltyä lisää kipinää taas miehen kanssa... voi, kun saisi muksun jonnekin yökylään, niin saisi viettää illan ja yön kaksistaan...

Yhteistyössä