Haluan lapsen salarakkaani kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Essi Jessi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
pistää niin vihaksi... juuri kesken menon kokeneena.. ja vakaaseen parisuhteeseen lasta toivovana!
Tiedätkö ap.. et sä nuilla puheillas ole valmis ottamaan äidin vastuuta.. sen lapsen mukana tulee muutakin, kuin vain 50cm vaatteet..!!

ja tämä kaikki ihana draama kuten kaunareissa, tapahtuu tietysti pikku pikku kylässä kun nicopetteri sitten kasvaa ja kovasti muistuttaa isäänsä??

Teet vääryyttä kaikille osapuolille itsekkyytesi takia, jos tämä on tahallinen ja tarkoituksellinen teko. Mies tulee halveksimaan sinua, mahdollisesti lastaankin jota ei siis sinulta halua. Miehen oikea perhe tulee halveksimaan sinua ja lastasi. Itse pääset hetkeksi eroon vauvakuumeestasi, mutta lapsen niskaan kaatuu kaikki pee, jonka itsekkyytesi saa aikaan. Viattomin osapuoli siis kärsii. Onpa noita tuolla kirpparin otetaan vastaan -osiossa jo yllin kyllin yksinhuoltajia pyytämässä kaikkea lapselleen ja itselleen...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Teet vääryyttä kaikille osapuolille itsekkyytesi takia, jos tämä on tahallinen ja tarkoituksellinen teko. Mies tulee halveksimaan sinua, mahdollisesti lastaankin jota ei siis sinulta halua. Miehen oikea perhe tulee halveksimaan sinua ja lastasi. Itse pääset hetkeksi eroon vauvakuumeestasi, mutta lapsen niskaan kaatuu kaikki pee, jonka itsekkyytesi saa aikaan. Viattomin osapuoli siis kärsii. Onpa noita tuolla kirpparin otetaan vastaan -osiossa jo yllin kyllin yksinhuoltajia pyytämässä kaikkea lapselleen ja itselleen...

Eikö tuo viimeinen lause ollut jo vähän liikaa..

Mun on pakko tähänkin ketjuun kommentoida äitini sanoin (on muuten vanha sananlasku ) Että:

Ennen maa repee kun huora häpee!

Varattuihin ei sekaannuta! Mitä sitten vaikka rakastaisittekin toisianne? Entäs se vaimo ja lapset? Avioero tuossa tilanteessa jos lapatossu mies sen uskaltaisi myöntää, että rakastaa sua eikä vaimoaan.
Tai sitten on täysi sika joka pitää kanssas 'vain' hauskaa.

HYI.

Tän maailman EssiJessit ei välitä kuin omasta tän hetken mielijohteestaan ja tarpeestaan. Ei ajatella just tän hetken vauvakuumetta pitemmälle. Eikä taatusti ajatella lapsen kohtaloa.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Mun on pakko tähänkin ketjuun kommentoida äitini sanoin (on muuten vanha sananlasku ) Että:

Ennen maa repee kun huora häpee!

Varattuihin ei sekaannuta! Mitä sitten vaikka rakastaisittekin toisianne? Entäs se vaimo ja lapset? Avioero tuossa tilanteessa jos lapatossu mies sen uskaltaisi myöntää, että rakastaa sua eikä vaimoaan.
Tai sitten on täysi sika joka pitää kanssas 'vain' hauskaa.

HYI.

Kuka tässä kuviossa on se huora jonka kuuluisi hävetä?

Mun mielestä tuo nyt ei mikään ihan järkky juttu edes ole. Siis toki mun mielestä on väärin hankkiutua salaa raskaaksi, mutta kyllähän mies tietää kun harrastaa seksiä että aina voi käydä niin että ehkäisy pettää. Eli sama lopputulos voisi tulla joka tapauksessa ehkäisyn kanssa. Onhan se moraalisesti väärin ap:n tapauksessa samoin kuin silloin jo vakituisessa parisuhteessa huijataan toinen raskaaksi. Mutta semmoista se on, elämä on.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä