Haluan lapsen salarakkaani kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Essi Jessi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Essi Jessi:
Minä pysyn miehelle uskollisena eikä ole minun ongelmani jos hänellä menee huonosti vaimon kanssa. Heidän lapsensa varmasti ilahtuisivat uudesta sisaruksesta.

kuten varmaan hänen vaimonsakin :kieh: mitäköhän lapset tuumaa sitten kun tämän uuden sisaruksen takia heidän vanhempansa eroaa?? ootko ajatellu miestä yhtään??? mihin tilanteeseen hänet asetat, hän saattaa jopa ajatella että haluaisi olla kaikille lapsilleen hyvä isä ja olla läsnä heidän elämässään? sinä teet sen mahdottomaksi :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja aargh:
Alkuperäinen kirjoittaja katotaas :
montako hyeena iskee kiinni raivoissaan peläten et oman miehen salarakas se siellä suunnittelee perheen lisäystä. porvoon tuulet.

joku voi myös miettiä tulevan lapsiraukan oikeuksia, tilannetta, tulevaisuutta:( Jos noin itsekkäästi ajatellen lapsen tekee niin otan osaa

kaikkee jengi uskookin. ja kauhee keukoominen vaikka ei tiä onko edes totta. =D jep jep jatkakaa samaan malliin.

Minä haluan olla uskollinen vaikka mies ei sitä olekaan minulle eikä vaimolleen. Periaatekysymys sillä en halua olla kuin yhden miehen kanssa kerrallaan.

Jätä se ukko, ja hanki vapaa mies isäksi lapsellesi.

Haluan hankkiutua salaa raskaaksi että mies ei voi estää tekoani. Kun olen raskaana on myöhäistä katua. Haluan lapsen mahdollisimman pian eikä minulla ole aikaa odottaa sitä että löydän julkisen parisuhteen ja ehkä vuosien päästä tehtäisiin lapsi.

Mies voi itse päättää kuinka asian hoitaa. Joko hän palaa perheen luo eikä ole minuun ja lapseen yhteydessä enää ikinä. Miehen vaimo ja lapset eivät saa koskaan tietää. Tai sitten mies osallistuu lapsen elämään mutta ei kerro vaimolle. Kolmas vaihtoehto on että hän osallistuu ja kertoo vaimolle ja lapsille. Vaimo saa sitten päättää miten suhtautuu.

Haluan hankkiutua salaa raskaaksi että mies ei voi estää tekoani. Kun olen raskaana on myöhäistä katua. Haluan lapsen mahdollisimman pian eikä minulla ole aikaa odottaa sitä että löydän julkisen parisuhteen ja ehkä vuosien päästä tehtäisiin lapsi.

Veikkaanpa, että takuulla hän katuu että sinuun sekaantui.

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Minä haluan olla uskollinen vaikka mies ei sitä olekaan minulle eikä vaimolleen. Periaatekysymys sillä en halua olla kuin yhden miehen kanssa kerrallaan.

Mutta miksi sun sitten pitää salaa hankkiututa raskaaksi?

Miten niin salaa? Tämä mies on tehnyt tietoisen valinnan ryhtyä isäksi kun on päättäyt panna paljalla - kukaan mies ei oikeasti luota naisen kykyyn/tahtoon hoitaa ehkäisyä.

Mies voi itse päättää kuinka asian hoitaa. Joko hän palaa perheen luo eikä ole minuun ja lapseen yhteydessä enää ikinä. Miehen vaimo ja lapset eivät saa koskaan tietää. Tai sitten mies osallistuu lapsen elämään mutta ei kerro vaimolle. Kolmas vaihtoehto on että hän osallistuu ja kertoo vaimolle ja lapsille. Vaimo saa sitten päättää miten suhtautuu.

No ainakin olet ajatellut asiaa noinkin pitkälle ja olet valmis yksin kantamaan vastuun lapsesta. Lapsella on vaan myös oikeus isäänsä, vai meinaatko että papereihin ei tulisi merkintää isästä? Aiotko myöntää että tahallasi lopetit ehkäisyn vai valehteletko senkin?

Suomessa tehdään hedelmöityshoitoja myös yksinäisille naisille, jos suoriutuu psykologisista testeistä.

entäs lapsen oikeudet isään? sisaruksiin, joita ei välttämättä voi koskaan tavata?
voisit miestäkin ajatella vähän :headwall: ajattelepa jos sinulla olisi lapsi jot et voi koskaan tavata

Alkuperäinen kirjoittaja Florence:
Suomessa tehdään hedelmöityshoitoja myös yksinäisille naisille, jos suoriutuu psykologisista testeistä.

heh tämä psykologinen testi taitaa olla tässä tapauksessa juuri se ongelma

Mitäs jos se raskaus menee kesken? Silloin mies huomaa, että ehkäisyssä on joku pielessä kun olet raskautunut ja saattaa jatkossa haluta käyttää kumia. Mitenkäs sitten meinaat tulla raskaaksi?

Minä pysyn miehelle uskollisena eikä ole minun ongelmani jos hänellä menee huonosti vaimon kanssa. Heidän lapsensa varmasti ilahtuisivat uudesta sisaruksesta.

Niin VAIMO saataakin olla jo raskaana. Sulla onkin ongelma vasta sitten kun miehellä taas lähteekin menemään hyvin vaimon kanssa, kandee varautua. Vai meinasitko laittaa lapsen roskikseen kun teidän juttu meneekin karille. Tuosta se mies tulee pitämään.

Jos mies ei osallistu lapsen elämään niin sitten papereihin ei tule isän kohdalle mitään. Mihinkään virallisiin tietoihin mun ei tarvitse kertoa sitä, että jätin ehkäisyn pois tahallani. Eikä sellaista missään tulla kysymäänkään.

Minun mielestä pitäisi syyllistää miestä joka huijaa kahta naista,eikä reppanaa sinkkunaista joka uskoo että mies rakastaa häntä. Mies se huijari tässä on,vaikka kieltämättä tulevaa lasta käy sääliksi kun isättömänä jouluu kasvamaan.

Jos mies ei osallistu lapsen elämään niin sitten papereihin ei tule isän kohdalle mitään. Mihinkään virallisiin tietoihin mun ei tarvitse kertoa sitä, että jätin ehkäisyn pois tahallani. Eikä sellaista missään tulla kysymäänkään.

Mutta meinaatko miehelle tämän myöntää? Tämä on mielenkiintoinen keskustelu!

En usko miehen rakastavan minua koska meidän suhteessamme on kyse puhtaasti pelkästä seksistä.

Okei. Mutta miksi välttämättä haluat tämän miehen lapsen,onko hän niin komea? Kyllä joku vapaa mies haluaisi lapsen ja mielellään tekisi yhden. Ilmoitusta vaan palstoille.

Haluaisin huomauttaa myös asian juridisesta puolesta eli tämä suunnittelemasi lapsi tulee olemaan yksi isänsä perillisistä, jos saat miehen tunnustamaan isyytensä. Ja se voi vaikuttaa tähän asiaan joka tapauksessa, vaikka isyyttään ei tunnustaisikaan. Itselläni on on jossain päin Suomea mahdollisesti veli, jonka olemassa olo paljastui pari vuotta isäni kuoleman jälkeen. Tässä äiti oli tahallaan hankkiutunut raskaaksi, tietäen että naimisissa olevalla isälläni oli jo kolme lasta. Viisas ei ollut isänikään, kun lyhyeen suhteeseen lähti, mutta tässä lisääntymisasiassa hän oli täysin ulkopuolinen. Tämä tapahtuma masensi oman äitini aika voimakkaasti ja kesti pitkään ennen kuin hän pystyi antamaan anteeksi kuolleelle miehelleen.

Moraalisesti toimintasi on todella arveluttavaa, ei ketään saa tehdä isäksi vasten tahtoaan. Spermapankkiin siitä!

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä