Haluan lapsen salarakkaani kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Essi Jessi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.

Essi Jessi

Uusi jäsen
03.02.2009
20
0
1
Itse olen vapaa, mutta mies on varattu. Ehkäisynä käytämme minun syömiäni e-pillereitä. Emme tarvitse kondomia koska en harrasta seksiä muiden kanssa. Haluan pysyä uskollisena miehelleni.

Nyt kuitenkin haluaisi lapsen. Päätin että jätän pillerit pois miehen tietämättä ja toivon raskautuvani mahdollisimman pian. Mies totta kai saisi tietää raskaudesta ja saisi itse päättää osallistuuko lapsen elämään.

MIkset paneta itteäs jollain muulla miehellä, sinkulla, ni ei tarviis varatun miehen perhettä mennä rikkomaan lopullisesti? Ainii...haluut olla uskolilnen miehelles! Siunko mies se jo on? Ja eihän mies kuitenkaan ole uskollinen siulle, ku panee vaimoaan...

Lapsillakin on oikeuksia. Esim. oikeus toiseenkin vanhempaan, jos vain suinkin mahdollista. Myös itsellesi on helpompaa, jos voit saada toivotun lapsen rakastamasi ihmisen kanssa vakituisessa parisuhteessa, eikä mitään kähmäilyjä, petosta ja salaamista. Jos miehellä on jo lapsia, on heillä oikeus kotiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Essi Jessi:
Minä pysyn miehelle uskollisena eikä ole minun ongelmani jos hänellä menee huonosti vaimon kanssa. Heidän lapsensa varmasti ilahtuisivat uudesta sisaruksesta.

MIks sie haluut pysyä uskollisena "miehellesi" (joka hän ei ole, kjos kerta on naimisissa toisen naisen kanssa ) kun kerta hänkään ei ole uskollinen sinulle?

Alkuperäinen kirjoittaja katotaas :
montako hyeena iskee kiinni raivoissaan peläten et oman miehen salarakas se siellä suunnittelee perheen lisäystä. porvoon tuulet.

joku voi myös miettiä tulevan lapsiraukan oikeuksia, tilannetta, tulevaisuutta:( Jos noin itsekkäästi ajatellen lapsen tekee niin otan osaa

Kannattaa olla rehellinen miehelle ja kertoa ennenkuin menet tekemään mitään. Ei ole mukava yllätys hänelle, etkä sillä välttämättä miestä itsellesi saa. Jäät vielä yksin ja katkeraksi. Mieti!! Ja ajattele sitä lasta myös.

:D Sehän kuulostaa hyvältä suunnitelmalta! Oon ihan varma että "sinun miehes" vaimokin tykkää jos miehensä lapset saa sisaruksia, joita hän itse ei ole tehny.. :headwall:

Minä haluan olla uskollinen vaikka mies ei sitä olekaan minulle eikä vaimolleen. Periaatekysymys sillä en halua olla kuin yhden miehen kanssa kerrallaan.

Mutta miksi sun sitten pitää salaa hankkiututa raskaaksi?

Tee lapsi mielummin jonkun sinkun satunnaistuttavan/yhdenyön suhteen kanssa. Eikö se olisi helpompaa kaikille? Vai haluatko kuitenkin rikkoa 'miehesi' perheen ja salaa toivot että hän jättää vaimonsa ja rientää luoksesi kun kuulee raskaudestasi?

Minä haluan olla uskollinen vaikka mies ei sitä olekaan minulle eikä vaimolleen. Periaatekysymys sillä en halua olla kuin yhden miehen kanssa kerrallaan.

Mie en vaan tuollaista ymmärrä...mut se onkin siun päätökses. jos mie oon uskollinen, ni odotan kyllä mieheltä samaa.

Mutta mietippä niitä "miehesi" lapsia, niiltä menee perhe ja hyvässä lykyssä isäkin, kun siun ja "miehesi" lapsi paljastuu vaimolle.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä