Haluan kuulla modelta Milannaan kohdistuvan kiusaamisen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja modet vastatkaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

modet vastatkaa

Vieras
ja siihen puuttumattomuuden? Selitys, että aina ei ole modet paikalla, ei kelpaa. Koska monta kertaa on samaan aikaan modeja kirjottelemassa täällä, kun Milannaa kohtaan taas kerran hyökätään.

Ja tää siis modeille

Kirjauduin palstalle noin 2min sitten ja yksi ketju jo lähti. Seuraavia kahlaan tässä samalla läpi ja jos nyt en raportoi enempää niin saatan olla viikkaamassa pyykkiä tai laittamassa ruokaa. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;26681066:
Kirjauduin palstalle noin 2min sitten ja yksi ketju jo lähti. Seuraavia kahlaan tässä samalla läpi ja jos nyt en raportoi enempää niin saatan olla viikkaamassa pyykkiä tai laittamassa ruokaa. :)

Ok, kiitos vastauksestasi

EI, EI ja EI!!! Pysy paikoillasi ja tilanteen tasalla. Kiusiminen on jatkunut jo vuosia ja loppuu venakon banniin.

Milannan pitää kyllä itsekin katsoa peiliin :( Kannattaako täällä julkistaa kaikki mitä mieleen tulee ja alapäässä tapahtuu .
Erittäin provosoivia aloituksia ja selvää ärsyttämistä hänenkin puoleltaan.
Silti hänen kiusaaminen ei ole hyväksyttävää .

[QUOTE="mä";26681093]Milannan pitää kyllä itsekin katsoa peiliin :( Kannattaako täällä julkistaa kaikki mitä mieleen tulee ja alapäässä tapahtuu .
Silti hänen kiusaaminen ei ole hyväksyttävää .[/QUOTE]

Helppo syyttää toista, ja oikeuttaa näin oma huono käytöksensä. Jokainen vastaa kuitenkin vaan siitä omasta läänistään, vaikka toinen tekisi mitä. Itse päätät, että provosoidutko-avaatko ketjun- vastaatko!

[QUOTE="mä";26681093]Milannan pitää kyllä itsekin katsoa peiliin :( Kannattaako täällä julkistaa kaikki mitä mieleen tulee ja alapäässä tapahtuu .
Silti hänen kiusaaminen ei ole hyväksyttävää .[/QUOTE]

Ja tarttee sitten reagoida ärsytyksiin?

Se on kuitenki vaan rajallinen aika, mitä voi kaivaa verta nenästään ilman tulosta. Kiusaaminen on väärin, mutta...

Voi verrata raiskauksiin: Naista ei saa raiskata, vaikka pukeutuisi miten. Jos nainen kuitenki alasti ja hajareisin asettuu alastoman miehen alle ja mies sitten pökkäsee, ei oikein miestäkään voi syyttää. Vai? :xmas:

Minun mielestäni tuo ei ole riittävä vastaus.

Minun mielestäni tuo ei ole riittävä vastaus.

Minun mielestäni on, koska en voi todellakaan alkaa tässä laukomaan kuinka monta ip:tä ehkä on bannailtu jo pelkästään Milannan ketjuista jatkuvan herjauksen vuoksi, saatika sitten muiden.
Harva oikeasti taitaa edes käsittää esim bannauksen vaikeutta tänä päivänä, on mokkulaa, on kännykkänettiä, on proxya ja vaikka mitä muuta. Ja aina, kun tulee puheeksi palstakiusaaminen, vaaditaan bannia. Kuinka monelle tulee mieleen, että vaaditaan kylläkin nettikäyttäytymistä. Molemminpuolista nettikäyttäymistä.

Sanonta 'älä ruoki trollia' on aikas pätevä.

Milloinkohan ymmärrätte että niin bännimisestä kuin bännimättömyydestä ei yp:n tai modejen tarvitse raportoida kenellekkään. Tämä palsta sijaitsee 2+ maksamilla palvelimilla ja me olemme sen ilmaisia käyttäjiä jotka käyttämällä tätä palstaa suostumme heidän ehtoihin. Ette te ole "omilla mailla" kun täällä heilutte. Ei muut ole teille selitysvelassa. Ei muut käyttäjät eikä varsinkaan ylläpito.

Tehkää oma palsta ja hoitakaa sitä kuten parhaaksi näette.

Kiitos ap:)

Niin kuin yhdessä ketjussa jo sanoin. Suomessa pakko olla toinen laki. Eli kaikki tuet pois ja töihin potkuja. Loppu sitten turhaa laiskuus, kiusaminen, masennus, kadehtiminen ja ym ym... Kun ihmisillä ei ole muuta tekemistä ja ne elää siitä elämää netin kautta että saa kiusata tai naura toiselle, kun oma elämää puutu kokonaan, liika vapaa aika(elämää hukkaan)

Niin kuin yhdessä ketjussa jo sanoin. Suomessa pakko olla toinen laki. Eli kaikki tuet pois ja töihin potkuja. Loppu sitten turhaa laiskuus, kiusaminen, masennus, kadehtiminen ja ym ym... Kun ihmisillä ei ole muuta tekemistä ja ne elää siitä elämää netin kautta että saa kiusata tai naura toiselle, kun oma elämää puutu kokonaan, liika vapaa aika(elämää hukkaan)
Olenko minä mielestäsi laiska, kun en tee töitä vaan hoidan lapsenlastani?

ei kai työssäkäynti estä kiusaamista? Moni palstailee työssä tai kiusaa työkaveria lämpimikseen.

ja sen 8 tunnin jälkeen on vielä 16 tuntia aikaa kiusata, tai ainakin 8, vapaalla.

ja osa tekee osa-aikatyötä, taas aikaa kiusata.

Jos kiusata haluaa, niin kyllähän siihen mahdollisuus on, kävi töissä tai ei.

Kysymys kuuluu, miksi niin moni haluaa?

sori mutta tee ensin itse niin ennen kuin voit käskyttää toista

Eihän ketään saa kiusata mutta olettaisin kuitenkin meillä aikuisilla ihmisillä olevan jonkinlainen itsesuojelu ja -kontrolli. Mitä enemmän paljastat itsestäsi ja elämästäsi sitä "paksumman nahkan" joudut kasvattamaan. Silloin ei auta itkeä jos on osittain itse aiheuttanut sotkunsa.
Ai niin...ne vaaleanpunaiset lasit voi riisua pois, vaikka kuinka toivottaisiin maailmanrauhaa ja suvaitsevaisuutta tulee aina olemaan niitä ilkeitä ihmisiä jotka sanovat rumasti.

Milloinkohan ymmärrätte että niin bännimisestä kuin bännimättömyydestä ei yp:n tai modejen tarvitse raportoida kenellekkään. Tämä palsta sijaitsee 2+ maksamilla palvelimilla ja me olemme sen ilmaisia käyttäjiä jotka käyttämällä tätä palstaa suostumme heidän ehtoihin. Ette te ole "omilla mailla" kun täällä heilutte. Ei muut ole teille selitysvelassa. Ei muut käyttäjät eikä varsinkaan ylläpito.

Tehkää oma palsta ja hoitakaa sitä kuten parhaaksi näette.
Olet mun sankari :)

jotkut venakolle suunnatut kommentit on todella ärsyttäviä ja ilkeitä. mut en myös ymmärrä sitä että kun tätä paskaa on jatkunu ties kuinka kauan, niin miksi silti, MIKSI pitää kertoa täällä aivan kaikki, kun tietää, että saa kuraa niskaansa. joku raja kannattaa vetää itselleenkin, miten paljon suurensuurella keskustelupalstalla paljastaa henkilökohtaisesta elämästään, varsinkin siinä vaiheessa kun täällä pyörii asunnon osoitteita, oikeita nimiä, firmojen tietoja. kuinka pitkälle voi ihminen mennä? hullua sanon mä :)

Uus täällä. Onko luvallista mainostaa firmaansa, miehen firmaa?
Jos on, saanko minäkin vapaasti näin tehdä? Mitä modet ( ilmeisesti jotkut poliisit? ) ovat tästä mielipuolta?

Se hämää että jos hakee huomiota kaikilla tavoilla on ok. Mutta jos alkaa mainostamaan epämääräisiä piikityshoitoja ja välittämään niitä niin alkaa olla liikaa.

[QUOTE="pepa";26681988]jotkut venakolle suunnatut kommentit on todella ärsyttäviä ja ilkeitä. mut en myös ymmärrä sitä että kun tätä paskaa on jatkunu ties kuinka kauan, niin miksi silti, MIKSI pitää kertoa täällä aivan kaikki, kun tietää, että saa kuraa niskaansa. joku raja kannattaa vetää itselleenkin, miten paljon suurensuurella keskustelupalstalla paljastaa henkilökohtaisesta elämästään, varsinkin siinä vaiheessa kun täällä pyörii asunnon osoitteita, oikeita nimiä, firmojen tietoja. kuinka pitkälle voi ihminen mennä? hullua sanon mä :)[/QUOTE]

Tai tekisi yhden oman ketjun kuten Mummeliisakin ja kyselisi siellä mitä kyselee itse ja muut ja kertoilee ja sieltä voisi ne epäasiallisimmat kommentit sitten poistaa niin ei tarvii kokonaisia ketjuja jatkuvasti poistella. Iso osa Venakolla on ihan huomionhakua alotuksillaan sen huomannut.

Yhteistyössä