Palstan miehet! (saa naisetkin vastata)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Onko teitä paikalla?

Kertokaas mikä voi olla syy, kun miestä ei seksi kiinnosta. Ei ole koskaan ollut kovin innokas tällä saralla, monta vuotta mennyt ilman seksiä. Nyt haluan asiaan muutoksen, koska olemme molemmat vielä nuoria (30+ molemmat).

Mutta mies ei innostu! Istuu illat tietokoneella pelaamassa tai sitten kun minä käyn nukkumaan menee katsomaan telkkaria. En muista milloin olisi tullut illalla sänkyyn samaan aikaan kanssani.

Ei auta vihjailu eikä suoraan sanominen. Ei koskaan tee aloitetta, ei puhu eikä pussaa.

Olen kyllästynyt tilanteeseen, rakastan miestäni muttei hän ilmeisesti minua. Mitä pitäisi tehdä???

Alkuperäinen kirjoittaja päivi:
jos sillä on ongelmia sillä saralla, ei ota eteen? mutta ei kehtaa hakea apua asiaan?

Kieltämättä saattaa olla. Muutaman kerran on jäänyt homma kesken tuosta syystä, no olemme hoitaneet asian loppuun sitten toisin.

Kerran yritin asiasta puhua, mutta mies vain suuttuu. Mitä voi tehdä ellei toinen ole halukas hakemaan apua?

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Onko hän ylipainoinen? Kunto huono?
Ilmeisesti on.

Hieman ylipainoinen. On huono kunto, kun ei liikuntaa harrasta.

Sanomattakin selvää, että mieluummin tyhjää itsensä esim. vessassa tai suihkussa käydessään kuin alkaisi hikoilemaan sängyssä.
Onko hän yleensä joutunut tekemään kaiken seksisaralla?

Alkuperäinen kirjoittaja päivi:
jos sillä on ongelmia sillä saralla, ei ota eteen? mutta ei kehtaa hakea apua asiaan?

Kieltämättä saattaa olla. Muutaman kerran on jäänyt homma kesken tuosta syystä, no olemme hoitaneet asian loppuun sitten toisin.

Kerran yritin asiasta puhua, mutta mies vain suuttuu. Mitä voi tehdä ellei toinen ole halukas hakemaan apua?

aihe on arka miehellesi. jotenkin vain sinun pitäisi saada puhuttua hänelle, kuinka kurjalle sinusta tuntuu kun ei ole seksiä. heijastaahan se muuhunkin elämään kuin vain sinne makuukammarin puolelle. lääkäriin miehesi pitäisi mennä, yleensä kuitenkin tuollaiset vaivat ovat hoidettavissa.

Onko hän ylipainoinen? Kunto huono?
Ilmeisesti on.

Hieman ylipainoinen. On huono kunto, kun ei liikuntaa harrasta.

Sanomattakin selvää, että mieluummin tyhjää itsensä esim. vessassa tai suihkussa käydessään kuin alkaisi hikoilemaan sängyssä.
Onko hän yleensä joutunut tekemään kaiken seksisaralla?

Ei, kyllä minä yleensä olen ollut se innokkaampi osapuoli.

Yhteistyössä