Haluan,haluan :P!!!!!

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
Haluan niin että jopa uni olen nähnyt tänään tästä,eli haluan valkoiset sekä mustat hiukset ja kiharat,pitkäät.
Mitä mieltä olette jos mulla on jo mustat hiukset ja ostan clipsi pidennys niin onnistuko se hyvin jos laitan tosi valkoiset hiukset ja mustat?
Vielä suositelkaa mistä turusta voi tänään ostaa ihan valkoiset ja pitkäät hiukset ,tidän mä vain yks paikka,mutta en tykkä,kun sielä on enemmän keltaiset kun valkoiset hiukset

Cruella-de-Vil.jpg

Mä olen joskus nähnyt sellaiset jollakin naisella, ja hänellä ne ainakin näyttivät tosi kamalilta, jos nyt saan näin sanoa. Se kontrasti mustan ja valkoisen välillä oli niin raju, ettei se ollut nätti enää.
Hänellä kyllä saattoi olla ihan peruukkikin, en kehdannut kysyä.

Mutta eipä se kai muuten selviä kuin kokeilemalla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä olen joskus nähnyt sellaiset jollakin naisella, ja hänellä ne ainakin näyttivät tosi kamalilta, jos nyt saan näin sanoa. Se kontrasti mustan ja valkoisen välillä oli niin raju, ettei se ollut nätti enää.
Hänellä kyllä saattoi olla ihan peruukkikin, en kehdannut kysyä.

Mutta eipä se kai muuten selviä kuin kokeilemalla.

Mä taas olen nähnyt ja aika hyvältä näyttänyt

Musta ja valkea kontrasti ei oikein sovi sinun kasvoille(mitä nyt olet täällä kuvia laittanut).
Näytät liian kalpealta.
Jos on pakko niin enemmän jotakin hunajan tai jotakin muuta värejä kuin lumenvalkoista.

Alkuperäinen kirjoittaja Dodde:
Musta ja valkea kontrasti ei oikein sovi sinun kasvoille(mitä nyt olet täällä kuvia laittanut).
Näytät liian kalpealta.
Jos on pakko niin enemmän jotakin hunajan tai jotakin muuta värejä kuin lumenvalkoista.

Mä olen joskus valkoinen joskus ruskea ja kun on mustat hiukset niin tykkän aika paljon käyttää vaalea puuteria

en ole ostanut valkoiset ja mustat,mutta ostin kiharat mustat,kun haluan vaihtelua ja nyt haluan just kiharat,mutta nyt yhdessä kaupassa kokeilin tommonen osaperukki joka laitetaan vain taksepäin ja hiukset melkein peppun asti,niin se oli niin kiva että meen huomenna tekemään tilaus että haluan sellaiset mustat

Mene Savanna hyvä ja osta itselles uudet hiukset. ;)
Joka päivä täällä on sun aloituksia siitä mitä seuraavaksi aiot laittaa ja ostaa. Toteutatko ne kaikki? Nyt ekana tulee mieleen uusi sohva, uudet kynnet jnejne.

Alkuperäinen kirjoittaja materialisti taidat olla ja PAHASTI oletkin!!:
Mene Savanna hyvä ja osta itselles uudet hiukset. ;)
Joka päivä täällä on sun aloituksia siitä mitä seuraavaksi aiot laittaa ja ostaa. Toteutatko ne kaikki? Nyt ekana tulee mieleen uusi sohva, uudet kynnet jnejne.

mä ostin jo :whistle:

Yhteistyössä