Apua,mua pelottaa mennä yhteen kauppaan :x

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
eli mä haluan ostaa tänään hiuspidennys,mutta kun mä tein sen puol vuoden aikana jo 10 kerta ja 5n kerran jälkeen hän aloiti kokoajan kysellä mua miks mä niitä vaihdan kokoajan,sitten kun mä tulin kuitenkin ostamaan siitä taas niin hän kirjoitti mulle ohjeita miten hoidetaan ja viimeks jopa myi mulle kaikenlaiset tuoteet ja jopa ihan mun varten hän kysyi joku öljy että tulee tänne kauppaan ja myin sen mulle ja sanoi,no niin, nyt toivon että se pysyy kauan hyvässä kunnossa,mutta taas meni noin kuukaus ehkä jopa ale ja ne on kuin (hiuspidennykset):x :x ja mä haluan vaihtaa taas,kun ei kestää jos kamalat hiukset päässä,mutta mua niin nolotta sinne mennä tänään,mun varma pitää pyytä kaveria että hän ostaa ja mä odotan kauppan vieressä :$

höh, rahaahan se vaan niille tietää....

...luulis et oisivat tyytyväisiä. Kun et varmaan ole valittanut mistään?
Sano, jos haluat selitellä siis, että oot vaan muutoksenhaluinen :D

Alkuperäinen kirjoittaja Ellamaaria harmaana:
höh, rahaahan se vaan niille tietää....

...luulis et oisivat tyytyväisiä. Kun et varmaan ole valittanut mistään?
Sano, jos haluat selitellä siis, että oot vaan muutoksenhaluinen :D

mutta huhhuh,mä tiedän kun sinne kävelen jo,hän heti kysyy että menitkö hakemaan pidennykset taas ja että taaasko pahassa kunnossa,mitä teet niiden kans... :| :| voi ei...
mutta oikeasti miksi ne on aina minulla huonossa kunnossa :/

Alkuperäinen kirjoittaja täh:
Miksi sitten vaihdat niitä niin usein? Pysyykö ne sulla jotenkin keskimääräistä huonommin?

no kun ne on huonossa kunnossa,en tidä miks,voi olla suoristan liika,kampaan liika,koska ne menee kampaamalla pois,sitten vielä laiskuden takia nukkun enkä laita niitä kiinni,hiuslakkakin käytän...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi itse niitä laitat ja lakkaat? Käy kampaajalla tarpeeksi usein hoiattamassa hiuksesi. Tulee varmaan paljon halvemmaksi, kuin jatkuvat uudet pidennykset.

mutta sitten ei 200eur kk:ssa tulee vaan 600 B) ja yöäk miten rumasti laitettiin mulle niitä viimeks :x

Yhteistyössä