Haluako joku vitsin, mikä TXT mä eilen olen saanut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
joku: Moi kuulin et sulta
vois saada pientä
korvausta vastaan jotain
pientä palvelua. Jos
sulle ei käy niin tiedäks
jonkun muun?

joku:Ilmeisesti ei onnistu
Anteeksi et vaivasin

minä:Hei, kuka olet.
Ja mistä palvelusta on kyse

joku: Et tunne minua...
Seksipalvelusta on kyse. Lähinnä
haluan nuolla tai suuseksiä
tai molemmat. Onnistuko?

minä: Saako kysyä, mistä
sinulla on minun numero

joku:Sain sen chatistä
joltakin kun kyselin et olisiko
jollakin tietoo naisesta keneltä sais...
Ilmeisesti oli väärä tieto vai?

minä: Kyllä mä nainen olen.
Mutta en ole ikinä harrastanut siitä,
eli valitettavasti ei onnistu

joku: Voi harmi... Tiedätkö
ketään kenen kans vois onnistus?

minä: No, valitettavasti
en tiedä

joku: Ok, oletko ihan varma
et sä et halua rahaa siit
et nuolen sul orgasmiin

minä: No, KYLLÄ, olen ihan varma.
En ole sellainen, eikä minusta tulee.
En mä harrasta siitä kenenkään kaa
rahasta.

joku: Ok, anteeksi häiriö.
Lupaan etten levitä sun numero eteenpäin.
Hyvää päivän jatkoa
sulle kuitenkin

:laugh: :laugh: :laugh:

Mikä PRVOJA minulle kirjoittaa. Eilen sain kovasti naura

No voi että sen takia, mun pitää itkeä, halooo:D.
Ehkä se numero on jonkun maksullisen naisen ollut. Koska minulla se on ihan uus numero. Tai joku mulle tekee kiusaa. Jos tietysti jatkuu, niin poliisihan on siitä varten

Aina vaan ihmettelen tätä miten Venakko kirjoittaa välillä hyvää suomea ja joskus niin kuin ulkomaalainen ja joskus niin, että ei kukaan voi kuin teeskennelen kirjoittaa noin. Mistä se johtuu. Kirjoititko tuon puhelin viestinkin kirjain kirjaimelta vai?

Näyttää sun mainees kiirivän..Eikä missään positiivisessä mielessä.Onhan se varmaan miehestäsikin mukavaa,kun leviää huhua ,että vaimo antaa rahasta..vaikka ei totta olekaan. Tuokin on vain sellainen asia,et sitä ei millään saa ns kitkettyä pois,vaan se maine jää elmään.
Tuon siitä saa kun lavittää kaikki asiansa pitkin nettiä.

[QUOTE="polli";24912130]Näyttää sun mainees kiirivän..Eikä missään positiivisessä mielessä.Onhan se varmaan miehestäsikin mukavaa,kun leviää huhua ,että vaimo antaa rahasta..vaikka ei totta olekaan. Tuokin on vain sellainen asia,et sitä ei millään saa ns kitkettyä pois,vaan se maine jää elmään.
Tuon siitä saa kun lavittää kaikki asiansa pitkin nettiä.[/QUOTE]vei se mun miestä kinosta

niin,toisaalta jos olet yhtä hanakasti kertonut itsestäsi ja perheestäsi muuallakin,kun kaksplussalla,niin toisaalta en ihmettele yhtään että tollasia tekstareita saat..itseäni ei naurattaisi,olisin enemminkin huolissani siitä millaisen kuvan ( halvan ) olen itsestäni antanut ventovieraille ihmisille pelkillä kirjoituksilla..

Alkuperäinen kirjoittaja että näin;24912334:
Aivan varmasti kiinnostaa. Ei kukaan halua,että vaimon maine on kyseenalainen. Varsinkaan,kun tuokin tekstari kertoo,että maineesi on kiirinyt maksullisena naisena.
Varsinkin kun tuollainen maine yleensä kiirii,joten siitä tietävät kohta ystävät,sukulaiset jne..
No kun EI. Alussa hänelle jopa soitettiin ja varoitivat, että varo tätä huora. Hän lähetti kaikkia V..uun:D. Ei se mun miestä kinosta, eikä mun sukulaisia, eikä mun miehellä ole sukulaisia

niin,toisaalta jos olet yhtä hanakasti kertonut itsestäsi ja perheestäsi muuallakin,kun kaksplussalla,niin toisaalta en ihmettele yhtään että tollasia tekstareita saat..itseäni ei naurattaisi,olisin enemminkin huolissani siitä millaisen kuvan ( halvan ) olen itsestäni antanut ventovieraille ihmisille pelkillä kirjoituksilla..
valitettavasti en ole kerenyt olla missään muualla kun täällä plussalla

Alkuperäinen kirjoittaja että näin;24912334:
Aivan varmasti kiinnostaa. Ei kukaan halua,että vaimon maine on kyseenalainen. Varsinkaan,kun tuokin tekstari kertoo,että maineesi on kiirinyt maksullisena naisena.
Varsinkin kun tuollainen maine yleensä kiirii,joten siitä tietävät kohta ystävät,sukulaiset jne..

Fiksu aikuinen mies ei piittaa toisten sanomisista. Ex-mieheni seurusteli aikanaan naisen kanssa, jolla oli "epäilyttävä" maine. Sukulaiset varoittelivat häntä naisesta ja hän teki selväksi ettei asia kuulu heille.

Se riesa voi olla jos/kun saa jonkun vanhan numeron käyttöön.
Ite sain soneralta puh numeron..ja siihen tuli ristus mitäkin riettaampia viestejä ja suht "siveä" immeinen oon. Ja mitä ihmeellisimpiä ihmis suhde draama "jätä xx rauhaan sillä on isi viikonloppu " ym skeidaa.

Yhteistyössä