Haluako joku plussalainen mennä viihtelle tänän:D mulla löytyy 2 miestä, jopa 3 yks vaan varattu:d

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miksi mä edes olen näissä ketjuissa. En tiedä mitä sanoa.

Surullista, huvittavaa ja koomista... ja kuitenkin kokoajan enemmän tuntuu, että tässä kustaan silmään aika huolella.

[QUOTE="Vieras";26773051]Kerro ensinn millaisia ne vapaat miehet on, hyvänäköisiä? Ikä? Varakkaita?[/QUOTE]

vartijat:D

on ok näköisiä, siis se riipu mistä tykkää, yks on lihaksikas

Mikset Venakko halua lähteä noiden miesten kanssa viihteelle? Saisit putsattua noidenkin miesten lompakot tänä iltana kun heidän pitäisi tarjota sulle kojo ilta.

Ok nyt meen strippi baariin lounge imperia jossai uudenmaan kadulla, sielä mun kaverit:D, kun en vitti kuunnella miehiä kokoajan ja heijän auto työ ja pla pla ongelma juttuja

Mitäs jos menisit nukkumaan. Huomenna sulla on kiire firman kanssa, ei oo aikaa oksentaa. Ja lapsetkin tarvitsis sun aikaa. Eikä miekään mököttäisi kun nyt menisit nukkuu etkä strippibaariin.

[QUOTE="Vieras";26773158]Noi sun vartjas on ovelia, maksattavat baari-iltansa sulla. Kohta mies sanoo ruman sanan.[/QUOTE]

hän nätisti vain heijän kaa, m olen syrjässä:(

Ihan kuin meidän ex-naapurin puliakan ja puliukon touhuja nämä, ihan sama kaava. :D
Raahataan kyliltä ja kaduilta jotain random-ihmisiä kotiin juomaan ilmaista viinaa, ei hitsi, en tiennyt että noin nuoretkin harrastaa. :D

onkohan tästä naikkosesta ikinä tehty ls-ilmoa? varmasti mukava nainen on yms..mutta epäilen kyllä nyt lasten hoitoa..kaikki muu menee lasten edelle :( ei pienten lasten äidin kuulu bilettää noin usein, ei viedä lapsia hoitoon noin usein..lapset kasvatetaan vaan rahalla, ei millään muulla :( surku on lapsia kohtaan :(

Voisin näin loman loppumetreillä lähteäkin. Hyvää teksii tällaiselle mummolle päästä nuorten miesten mukana baariin :) Voitais mennä vaikka kurttubingoon.

Laitatko helikopterin mua hakemaan? Asun näet aika kaukana korvenperillä :)

[QUOTE="heh";26773770]Ja huomenna taas tekee aloitusta, ettei ikinä enää juo...ja sitten taas muutaman päivän päästä kumotaan kuppia oikein huolella.[/QUOTE]

Näin se joka viikko vaikka ei mukamas ota tuskin koskaan. Ihan ok jos olisi perheetön, mutta kun ei ole vaan 3 lasta. Juoppo mikä juoppo.

Yhteistyössä