T
teräsniska
Vieras
kuinka jatkaa... miehelläni ja minulla on kaksi lasta, joita rakastamme molemmat kovasti. ero ei sovi miehelleni, koska se olisi liian suuri kasvojen menetys ja epä onnistumisen merkki ja niin minäkin sen olen ensin ajatellut. nyt kuitenkin on käynnyt niin että olen vahingossa rakastunut työtoveriini ja pää on ihan sekasin. olen miettinyt ja miettinyt että mitä tehdä. ja päädyin sitten siihen että jatkan kotona elämää perheenä ja yritän miehen kanssa korjata parisuhdetta. emme ole naimisissa. olemme olleet yhdessä kuusi vuotta ja meillä on kaksi lasta ja yksi keskeytynyt odotusaika. mieheni ei ole mikään runoilija ja romantikko, hänelle tuottaa suuria ongelmia jo halaaminen tai välittämisen osoittaminen, saati sitten tunteista puhuminen. olen tuntenut itseni sen takia usein onnettomaksi.
erotiikka ei ole suuressa asemassa suhteessamme, sitä on tuskin lainkaan.
voiko sitä kääntää päänsä ja hyljätä sen mahdollisen onnen, järkeillen että mikä on meidän perheelle, varsinkin lapsille parasta. itse olen avioero perheestä ja elännyt elämäni käytännössä ilman isää, en halua lapsille samaa. toivoin että olisimme onnistuneet ns. normaali ydin perheenä
erotiikka ei ole suuressa asemassa suhteessamme, sitä on tuskin lainkaan.
voiko sitä kääntää päänsä ja hyljätä sen mahdollisen onnen, järkeillen että mikä on meidän perheelle, varsinkin lapsille parasta. itse olen avioero perheestä ja elännyt elämäni käytännössä ilman isää, en halua lapsille samaa. toivoin että olisimme onnistuneet ns. normaali ydin perheenä