Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:olen nähnyt 4,5-kiloisen vauvan ja se oli kyl aika.... plösö. ei mitenkään jäntevä kaveri. omani on ollu nafti 3kg ja mieluummin pienempi kuin isompi. on kauemmin vauvamainen "luvalla". isokokoisesta lapsesta jotenkin oletetaan että se on vanhempi kuin mitä on, ja odotukset myös esim käytökseen sen mukaan. pientä on myös helpompi käsitellä, ei kädet väsy
Alkuperäinen kirjoittaja Alatie:Alkuperäinen kirjoittaja ProStroke:4,5kg, jos ei tartte alakautta synnyttää.....
Miksei alakautta. Onnistuu! En ole mikään holo mutta niin vaan väänsin neli ja puoli kiloisen esikoiseni alateitse. Pikkase se koski mutta niin on koskeneet myös meitin pienemmätki.
Alkuperäinen kirjoittaja bambi07:mun toinen vauva painoi 4770g syntyessään =) iso tyttö :heart: syntyi ihan normaalisti ala kautta,1 tikki tuli![]()
Eli ottaisin isomma,helpomppi käsitellä,ei tarvi mitään lisää ruokia,eikä mitään muuta keskosen juttuja
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sonica:Alapään puolesta 2,5 kg, vauvan käsiteltävyyden puolesta 4,5kg =)
Alkuperäinen kirjoittaja bambi07:mun toinen vauva painoi 4770g syntyessään =) iso tyttö :heart: syntyi ihan normaalisti ala kautta,1 tikki tuli![]()
Eli ottaisin isomma,helpomppi käsitellä,ei tarvi mitään lisää ruokia,eikä mitään muuta keskosen juttuja
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sonica:Alapään puolesta 2,5 kg, vauvan käsiteltävyyden puolesta 4,5kg =)