V
vieras
Vieras
Johtuuko se kolmannen lapsen tulemattomuus sektioista? Mulle tehty aika raaka sektio ja mietin vieläkö lapsista on toivoa, lääkäri kun ei osannut vastata suoralta kädeltä..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mimmu:no 2,5 kilosen JOS sillä ei ois mitään "ongelmia". Onkohan tää ees mahdollista?
Alkuperäinen kirjoittaja uu:Jos terve olisi, niin mieluummin 2500g - olisi enemmän ja kauemmin vauva.
Alkuperäinen kirjoittaja Hansu86:Alkuperäinen kirjoittaja uu:Jos terve olisi, niin mieluummin 2500g - olisi enemmän ja kauemmin vauva.
enemmän jakauemmin!!!????kyllä se 4,5kilonenkin on pieni.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 84:pikkuset ihanempia kuin semmoset isot jötikät
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 84:pikkuset ihanempia kuin semmoset isot jötikät
Alkuperäinen kirjoittaja Hansu86:Alkuperäinen kirjoittaja äiti 84:pikkuset ihanempia kuin semmoset isot jötikät
mun synty 53cm ja 4030kg mutta tuokin vain lähtöpaino.ja ei kyllä ollut mikään jötikkä
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja Hansu86:Alkuperäinen kirjoittaja äiti 84:pikkuset ihanempia kuin semmoset isot jötikät
mun synty 53cm ja 4030kg mutta tuokin vain lähtöpaino.ja ei kyllä ollut mikään jötikkä
Ohhoh(Tais tulla pieni virhe.)
Alkuperäinen kirjoittaja Hansu86:eiköhan se nyt ole se ja sama minkäkokonen vauva kuhan on terve
Alkuperäinen kirjoittaja ProStroke:4,5kg, jos ei tartte alakautta synnyttää.....