Mieluummin 4,5kg ja sellaisen olen synnyttänytkin 4520gr oli kakkosen syntymäpaino ja hänestä kaikista lyhin ponnistusaika 3min....
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:olen nähnyt 4,5-kiloisen vauvan ja se oli kyl aika.... plösö. ei mitenkään jäntevä kaveri. omani on ollu nafti 3kg ja mieluummin pienempi kuin isompi. on kauemmin vauvamainen "luvalla". isokokoisesta lapsesta jotenkin oletetaan että se on vanhempi kuin mitä on, ja odotukset myös esim käytökseen sen mukaan. pientä on myös helpompi käsitellä, ei kädet väsy
Siis :headwall: Onko silläkin niin hirveästi merkitystä miltä se vauva näyttää... Ja keneköhän mielipide siinäkin muka on oikea... |O
Alkuperäinen kirjoittaja bambi07:niin mut koon takia kaikki ruoka jutut on ihan eri kuin esim. isomalla.
Alkuperäinen kirjoittaja höh:yleensähän se on niin että mitä painavempi niin myös åituuttakin löytyy.. harvemmin kukaan synnyttää 2,5kiloita vaavia joka on 54cm pitkä..
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja höh:yleensähän se on niin että mitä painavempi niin myös åituuttakin löytyy.. harvemmin kukaan synnyttää 2,5kiloita vaavia joka on 54cm pitkä..
Mun 2,8-kiloiseni oli 50 cm pitkä, 3,5-kiloinen oli 54 cm. Pitkiä ja hoikkia.
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja höh:yleensähän se on niin että mitä painavempi niin myös åituuttakin löytyy.. harvemmin kukaan synnyttää 2,5kiloita vaavia joka on 54cm pitkä..
Meillä mitat 3600g/49cm
4300g/56cm
4900g/54cm
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja höh:yleensähän se on niin että mitä painavempi niin myös åituuttakin löytyy.. harvemmin kukaan synnyttää 2,5kiloita vaavia joka on 54cm pitkä..
Meillä mitat 3600g/49cm
4300g/56cm
4900g/54cm
Eli meillä on huomattavasti pienemmät vaavit. Täysiaikaisia, tai siis yliaikaisia (40+5 ja 41+3) meidän molemmat lapset kuitenkin oli. Ja sokerivauvoja kaiken lisäksi![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja höh:Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:olen nähnyt 4,5-kiloisen vauvan ja se oli kyl aika.... plösö. ei mitenkään jäntevä kaveri. omani on ollu nafti 3kg ja mieluummin pienempi kuin isompi. on kauemmin vauvamainen "luvalla". isokokoisesta lapsesta jotenkin oletetaan että se on vanhempi kuin mitä on, ja odotukset myös esim käytökseen sen mukaan. pientä on myös helpompi käsitellä, ei kädet väsy
Siis :headwall: Onko silläkin niin hirveästi merkitystä miltä se vauva näyttää... Ja keneköhän mielipide siinäkin muka on oikea... |O
mä en taas kovin paljon eroja ole huomannut vauvojen painon mukaan.. yleensähän se on niin että mitä painavempi niin myös åituuttakin löytyy.. harvemmin kukaan synnyttää 2,5kiloita vaavia joka on 54cm pitkä.. oli niin tai näin niin KAIKENKOKOISET vauvat ovat mielestäni ihania. päässä pitää olla vikaa jos ajattelee vauvoistakin että on plösön näköisiä, ihmisellä on silloin todella vääristynyt maailmankuva.
Alkuperäinen kirjoittaja pömppis:näinpä
mein keskimmäinen oli 4,140g/52cm
ja nuorimmainen oli 3,240g/49cm
ja vaikka eroo ei niin kamalasti niin pieni painoisempi oli pallero kun taas yli 4 kilonen hoikkeliini ja kapea kasvoinen
ja nykypäivänäkin poikien ollessa reilu 2v ja ian 4v niin tuo nelikiloinen poika on tuollainen pitkä ja hoikka kun taas pienempänä syntynyt on pyöreä kasvoinen =)