Haluaisitko tietää, jos miehesi ottaa sormuksensa pois ja esittää vapaata miestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Moralisti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No haluaisin tietää ja kysyä mieheltä, että MIKSI?

No toisten miehistä en tiedä, tehkööt mitä lystää.. : /

Aika naurettavaa ottaa sormus pois - eikös sitä sanota, että varatulla, jolla on sormus sormessa on enemmän "menekkiä" ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Löpö Rectum;24847129:
Me liikutaan useinkin ilman sormuksia, joskus mulla on muttei miehellä ja joskus toisinpäin. Sou?

Otatteko siis sormukset pois siksi, että seurassanne oleva nainen/mies luulisi teidän olevan vapaita uuteen suhteeseen? Etsittekö aktiivisesti uutta kumppania ja uutta suhdetta?

Mulle on ihan sama, miten kukakin sormustansa käyttää. Olisi mielestäni kuitenkiin ihan mukavaa tietää, jos minusta aletaan tekemään toista naista?!

Sormusten pois ottaminen ei tarkoita että esittäisi vapaata. En minäkään pidä sormusta koskaan (allergian vuoksi), mutta en silti esitä vapaata. Mutta jos mieheni esittäisi vapaata, haluaisin kyllä tietää sen!

Mun mies ei käytä sormustaan (on sen hukannut) mutta ei tietääkseni "esitä vapaata". Jos niin tekisi niin haluaisin tottakai tietää. Itse taas käytän pelkkää kihlaa, vaikka toinenkin sormus olisi (sitä käytän lisäksi vaan joskus juhlissa). Eihän sormuksettomuus tarkoita välttämättä sitä, etteikö olisi varattu - mitään tulkintoja pelkästään siitä ei kannata tehdä.

Siinä on minusta aika vissi ero et onko sormus pois ja ihan rehellisesti tunnustaa että on kihloissa kuin että tunkee sormuksen farkkujen taskuun ja leikkii poikamiestä..Ja siihen käsitykseen jäin et ap haki juurikin tätä viimeistä vaihtoehtoa tässä..

Otatteko siis sormukset pois siksi, että seurassanne oleva nainen/mies luulisi teidän olevan vapaita uuteen suhteeseen? Etsittekö aktiivisesti uutta kumppania ja uutta suhdetta?

Mulle on ihan sama, miten kukakin sormustansa käyttää. Olisi mielestäni kuitenkiin ihan mukavaa tietää, jos minusta aletaan tekemään toista naista?!

Ihan sen takia että kumpikaan ei käytä sormusta kotona eikä koskaan muista missä se milloinkin on. Näin ollen se joskus jää kauppareisulla laittamatta kun ei jaksa lähteä etsimään.

Miten vapaata esitetään? Itse nimittäin kyllä juttelen avoimesti miehille ja olen ystävällinen, siis jos olen esim. baarissa, muttan mitenkään esittele sormustani, jos mies sen huomaa niin huomaa, jos ei niin sitten itse mainisten asiasta, jos siis tuntuu siltä että mies rohkaistuu ja lämpenee liikaa.

Aika naurettavaa ottaa sormus pois - eikös sitä sanota, että varatulla, jolla on sormus sormessa on enemmän "menekkiä" ;)

Näin minäkin olen kuullut. Yksi tuntemani poikamies jopa pisti sormuksen sormeensa mennessään baariin - ja kuulemma petiseuraa sai paljon varmemmin.

Toimii myös käänteisesti. Minä tai mieheni emme omista sormuksia, ja yleensä olemme saaneet rauhassa jauhaa politiikkaa seurueessamme, olimmepa sitten liikkeellä yhdessä tai erikseen :)

Siinä on minusta aika vissi ero et onko sormus pois ja ihan rehellisesti tunnustaa että on kihloissa kuin että tunkee sormuksen farkkujen taskuun ja leikkii poikamiestä..Ja siihen käsitykseen jäin et ap haki juurikin tätä viimeistä vaihtoehtoa tässä..

Siis nimenomaan niin, että mies ottaa sormuksen pois ja jättää kertomatta olevansa edes suhteessa. Eikä vain jätä kertomatta vaan valehtelee olevansa vapaa mies. Kyse ei ole nyt mistään yhdestä baari-illasta vaan useammasta tapaamisesta ihan selvinpäin ihmisten ilmoilla syömässä, kahvilla jne. ja pidempiaikaisesta "tuttavuudesta".

taitaa olla pettäjämies. siis en minäkään kulje sormuksen kanssa ja mieheni taas kulkee, ja todellakin, piparia irtois, vaikka osoittaa sormeensa ja sanoo, että varattu, saro... niin moni sano että ei se mitään, mennään meille! joten siis oli sormus tai ei, mutta jos mies haluaa ilmoittaa olevansa sinkku ja viekottelee toista naista, on kyseessä välinpitämätön p*ska, jolla ei pitäis olla minkäänlaista sormusta tai naista. ja todellakin tästä johtuen haluaisin tietää, ja kyllä kertoisin! on eri asia kulkea toisen tietäen ilman sormusta, kuin piilottaa se salaa ja esittää sinkkua ja vetää soidin tansseja!

Niin eihän tässä nyt kyse ole siitä, että käyttääkö sormusta vai ei. Luetteko te ollenkaan ajatuksella näitä juttuja? En mäkään aina käytä sormusta, kun en sitä muista laittaa. Mutta en ole käyttämättä sitä sen takia, että hakisin seuraa ja leikkisin olevani vapaa. Siinä on aika iso ero. En hyväksyisi, että mieheni kulkisi hakemassa seuraa ilman sormusta tai sormuksen kanssa. Ja kyllä kertoisin myös mahdolliselle vaimolle/tyttöystävälle. Jokaisella on oikeus tietää minkälaisen miehen kanssa elää.

Jos miehen tilalla olisi oma valittuni. Haluaisin itse tietää mutta en kertoisi. Oppimani mukaan kaikki eivät halua tietää ja lisäksi he harvoin uskovat. Jos taas kyseessä olisi ystäväni, niin kertoisin ellen tietäisi että hän ei halua tietää. Yrittäisin saada asian selville ennen kertomista, jos en tietäisi sitä ennestään.

Eipä sillä sormuksella mitään väliä ole, jos mies käyttäytyisi noin, olisi meidän suhteessa jotain niin pahasti vialla että sitä pitäisi todella aktiivisesti alkaa korjata tai vaihtoehtoisesti erota jotta voi rauhassa pokailla ketä huvittaa.

Kyllä, haluaisin tietää jos mieheni käyttäytyisi kuin sika (sormuksella tai ilman), itse en todennäköisesti juoruaisi eteenpäin sellaisista koska tiedän ettei suurin osa naisista osaa moisia asioita käsitellä vaan sanantuoja teloitetaan.

Meistä ei kumpikaan käytä sormuksia ja itse flirttailen ihan avoimesti tuttujen ja tuntemattomampiekin kanssa (baarissa), en silti esitä vapaata enkä tunne välttämättä edes tarvetta kertoa olevani naimisissa koska en ole hakemassa seuraa. Tiedän silti että monen mielestä (täälläkin) käytökseni on lähes pettämistä :D

Yhteistyössä