Haluaisitko mieluummin lahjaksi hotelliyön

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hmm...aika vaikee... Toi hotelliyö kuulostaa tavallaan kiinnostavalta, koska se olis ainakin mulle uusi/harvinainen asia, mutta toisaalta taas se on musta jotekin "turha". Siis jos on hotellissa yötä niin jossain pitää sit kuitenkin käydä syömässä. Ja mitä siellä hotellihuoneessa sitten tekee sen jälkeen kun sen on nähnyt..? Ei kai kukaan jaksa koko vuorokautta jökittää jossain hotellihuoneessa?? Sit mua harmittais kun se hotellihuone menis ikäänkuin hukkaan. Ei oo helppoo!! Toivottavasti et oo mua lahjomassa! ;)

[QUOTE="vieras";21954436]Hmm...aika vaikee... Toi hotelliyö kuulostaa tavallaan kiinnostavalta, koska se olis ainakin mulle uusi/harvinainen asia, mutta toisaalta taas se on musta jotekin "turha". Siis jos on hotellissa yötä niin jossain pitää sit kuitenkin käydä syömässä. Ja mitä siellä hotellihuoneessa sitten tekee sen jälkeen kun sen on nähnyt..? Ei kai kukaan jaksa koko vuorokautta jökittää jossain hotellihuoneessa?? Sit mua harmittais kun se hotellihuone menis ikäänkuin hukkaan. Ei oo helppoo!! Toivottavasti et oo mua lahjomassa! ;)[/QUOTE]

Siis ihan uskomatonta tekstiä. Miten tuostakin voi saada ongelman??

Ite ottaisin kiljuen vastaan hotelliyön. Itseasiassa yritän sellaista saada järjestymään tälle syksylle. NUo miehen työt vaan niin ettei tiiä millon on vapaata.

Mä varmaan haluaisin käydä 2kertaa syömässä sen hotelliyön hinnalla. Jos valitsee ajankohdan ja ravintolan hyvin, hotelliyön hinnalla syö todella hyvin. Vielä parempi tietysti olis, jos saisi muksut täältä kotoa jonnekin hoitoon ja voisi kotona syödä sillä hotelliyön hinnalla ja ostaa vaikka pullo kuohuviiniä. Eli mä tekisin pitkän kaavan mukaan paremman illallisen pihveineen ja viineineen kotona, sitten sauna, leffaa, läheisyyttä ja aamulla pitkät yöunet!

Yhteistyössä