Haluaisin rakennekynnet mutta....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yks äippä vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yks äippä vaan

Vieras
...onko ne töissä hankalat kun työskentelen kaupassa? Kertokaas kannataisiko sellaiset laittaa? Nehän tietty saa sen pituset kun itse haluaa. Mitä ne suurin piirtein maksaa? Neuvoisiko joku muutenkin mitä niiden laittamisesta kannataisi tietää... Kiitos!

Jos ottaa lyhyemmät niin ei ne menoa haittaa. Kaikkeen tottuu. Ja näihin jää koukkuun.

Jotta pysyvät hyvän näköisinä, saat huoltaa n. 3-4 vk välein. Hintaaa n. 50,- / kerta.

Kauppatyöskentelyssä: mieti kassakoneen näppäimistön/ruudun painelua. Täytyy tehdä käsi eri asennossa kuin lyhyillä kynsillä, mutta siihen vissiin tottuu nopeasti. Mun omat kynnet myös katkeilee tosi helposti, en tiedä oisko jotku rakennekynnet kestävämpää materiaalia kun niitä tulee hakattua kassalla kaikkiin tavaroihin. Jos oot jollain osastolla ni mieti työhanskojen pukemista, ja miltä ne kynnet siellä sisällä tuntuu. Mut siihenkin kuulemma tottuu.
Go for it jos siltä tuntuu! Testaat yhen kerran ja teet sit päätökses.

Mulla on ollut ja kassatyötä teen opiskelujen ohella. Kestivät ihan hyvin, joskus saattoivat lähteä juuresta irtoamaan jos kolautti johonkin kassalla, mutta niinhän se on muutenkin. Välillä olivat aika pitkätkin kynnet, silloin oli vaikeampi osua oikeisiin näppäimiin :D Osastotyöskentelyssä varmaan hankalammat. Itsellä pelotti esim. koreja viedessä/kasatessa, että jäävät johonkin väliin. Rahojen purkaminen lippaaseen ja pois pussittaminen voi muuten olla aika hidasta hommaa kynsillä :D

itse olen töissä ollut kynsillä kaupassa, siivouksessa ja maalarinhommiakin on tullut tehtyä. Aluksi oli ongelmia, mutta kun tajusin pyytää tarpeeksi lyhyet kynnet, niin ei ole ollut ongelmia. Oikeastaaan kynsistä on ollut hyötyä koska omat kynnet olisivat jo liuskottuneet ja lohjenneet aikapäiviä sitten jos ei olisi tuota geeliä päällä tukemassa. :)

mutta pidennyksiä en suosittele, lähtevät helposti pois kun on esim pahvilaatikoiden kanssa tekemisissä.

Yhteistyössä