Pakko oli lähteä talotoimikunnasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huh ja hei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huh ja hei

Vieras
Ainahan ne on vähän erikoisia, ainaki missä mä oon ollu, edellinen oli ryhmä juoppoja jotka hoiti hommat käytännössä keskenään talkooviinojen voimalla, mut se oli sentään selkeä homma ja asiat hoidettiin kuitenki hyvin. Tämän talon toimikunta taas on yks juorukerho. Puheenjohtaja pyörii ympäriinsä päivät pitkät ku ei ole töissä, tietää kaikki asukkaat ja kyttää ketkä sammuttaa valot saunasta, pyyhkii jalat, siivoaa pesuvasta jälkensä yms yms yms. Sit siellä parjataan ihmisiä nimillä tai asunnonnumeroilla. Eilenki oli tärkeä aihe eli lasten kiusaaminen ja siellä puoli tuntia haukuttiin tiettyjä lapsia ja etenkin niiden äitejä, oikeesti niin älytöntä hommaa! Mitään konkreettisia ideoita tilanteen parantamiseksi ei tullut eikä kuunneltu. Ja sit se "en nyt viitsi mainita nimiä" ja tietty silmien pyöritys että suurin osa ymmärtää kyllä tai sit "no voinhan mä sen sanoakin, mitä tässä kiertelee". Vituttaa se tyhmyys ja epäasiallisuus . :( Siellä on myös tiivis 2-3 hengen klikki joka ilmeisesti pitää omia kokouksia ja niiden päätöksistä puhutaan et "me päätettiin" eikä ketään häiritse. Sit unohdetaan kutsuak
kokouksiin tai ilmoittaa asioita yms. Ku tää loppu "haaremi" on vaan muodollisuus ja porukka jolle juoruta "vaitiolovelvollisuuden" piikkiin. Ihan varmasti puhutaan rohkeasti samat asiat ympäriinsä. Tiedän nyt esim kenen lapsen isä kuoli hiljattain, kk a on eronnut ja kenellä alkoholisti ja jos vaikka mitä. Inhottaa! Tää pj on vielä mies mutta pahin juorukello ikinä! Siellähän nyt juoru avat mutta mä en osallistu sellaiseen. Ja jos meistä puhuvat ni antaa mennä, puhuvat kuitenki jos on puhuakseen.

Hyvin valitettavaa käytöstä ja asukkaiden rahojen tuhlausta tuollainen. Järkevänä ihmisenä voit pyytää palaamaan asiaan, kysyä ehdotuksia asian korjaamiseksi ym. Joskus se kokouskäyttäytyminen paranee ja kaikki pysyvät asiassa. Ja toki suoraankin voi kysyä, miksi siellä juoruillaan.

Sanoin jo eilen että tällainen on hyödytöntä ja ehdotin itse pariakin juttua jolloin hetken puhuttiin asiallisesti ja söivät sanojaan kunnes pääsivät uuteen liekkiin. Ja eron syyksi ilmoitin töihin pelaamisen ja ajan puutteen.

Yhteistyössä